Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
Hmmm, mijn berichtje waarin ik Sander feliciteerde is verdwenen... Sander, nogmaals proficiat!
Ik heb inmiddels de nodige sollicitatiebrieven de deur uit gedaan, en ik heb vrijdag een gesprek. Ik ben benieuwd! Van de andere scholen heb ik nog geen bericht, dus ook geen afwijzing. Het vervelende is echter dat bij de meeste vacatures geen uiterste datum staat, dus je weet niet of er stiekem al gesprekken geweest zijn, of dat het zaakje over de meivakantie wordt getild.
Vanochtend en vanavond druk bezig geweest voor mijn afstuderen. Vanmiddag lekker bij Rudi in het zonnetje gezeten.
Ik heb inmiddels de nodige sollicitatiebrieven de deur uit gedaan, en ik heb vrijdag een gesprek. Ik ben benieuwd! Van de andere scholen heb ik nog geen bericht, dus ook geen afwijzing. Het vervelende is echter dat bij de meeste vacatures geen uiterste datum staat, dus je weet niet of er stiekem al gesprekken geweest zijn, of dat het zaakje over de meivakantie wordt getild.
Vanochtend en vanavond druk bezig geweest voor mijn afstuderen. Vanmiddag lekker bij Rudi in het zonnetje gezeten.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Succes met je gesprek Jenny! Geen uiterste datum is vaak teken dat ze de mogelijkheid open willen houden te blijven zoeken tot ze de juiste hebben of juist andersom, de vacature eerder kunnen sluiten als ze iemand hebben gevonden die erbij past.
Ik heb vanmorgen een lekker goedkoop busticket gekocht voor mijn Polentrip. Ik had gezien dat je voor 50 cent met deze bus mee kon als je vroeg boekt en aangezien het weekend is, de enige bus is die op een schappelijke tijd gaat en het m'n eerste stop is aankomst in Warschau (205 km verderop), kon ik deze mooie prijs niet laten liggen hahaha
Ik heb vanmorgen een lekker goedkoop busticket gekocht voor mijn Polentrip. Ik had gezien dat je voor 50 cent met deze bus mee kon als je vroeg boekt en aangezien het weekend is, de enige bus is die op een schappelijke tijd gaat en het m'n eerste stop is aankomst in Warschau (205 km verderop), kon ik deze mooie prijs niet laten liggen hahaha

Oh lekker Menasil
Altijd handig, geld besparen hehe. En weer naar Polen zie ik
Misschien dat ik ook maar weer eens moet gaan. Blijft een mooi land! Maar eerst Engeland.
Wat zouden jullie trouwens doen: met je eigen auto naar Londen (roadtrip style) of vliegtuig of trein?

Wat zouden jullie trouwens doen: met je eigen auto naar Londen (roadtrip style) of vliegtuig of trein?
.:: Sapere Aude ::. - Horatius 20BC
Ik zat te twijfelen wat ik wilde dit jaar. Ook omdat ik alleen moet. Heb heel lang nagedacht over groepsreis maar uiteindelijk (ook gezien andere plannen en klusplannen) besloten toch naar Polen te gaan. Financieel stukje aantrekkelijker
Bovendien heb ik al sinds 2011 dat ik nog steeds naar het oerbos en Merengebied wil. Dus ik dacht, ik trek me niets aan van mensen die zeggen 'ga je alweer?!
Ik zou zelf denk ik vliegtuig of trein kiezen. De trein was heel relaxed. Vliegtuig vloog ik op Londen City en dat is helemaal een fijn vliegveld. Luton en Stansted liggen wel echt stuk verder. In Londen rijden lijkt me best ingewikkeld namelijk en veel verkeersdrukte.

Ik zou zelf denk ik vliegtuig of trein kiezen. De trein was heel relaxed. Vliegtuig vloog ik op Londen City en dat is helemaal een fijn vliegveld. Luton en Stansted liggen wel echt stuk verder. In Londen rijden lijkt me best ingewikkeld namelijk en veel verkeersdrukte.
Los van het rijden in Londen: waar laat je je auto?
Ik had over een paar weken weer met mijn werk naar Londen kunnen gaan. Helaas een meeting voor mijn andere werk, dus ik kan geen vrij krijgen. Dan maar niet naar Londen. Daar staat tegenover dat twee nachten niet slapen vanwege 60 ketende pubers in een bus ook niet alles is
Thuisblijven is absoluut beter voor mijn humeur (en studie).
Zo solliciteren.
Ik had over een paar weken weer met mijn werk naar Londen kunnen gaan. Helaas een meeting voor mijn andere werk, dus ik kan geen vrij krijgen. Dan maar niet naar Londen. Daar staat tegenover dat twee nachten niet slapen vanwege 60 ketende pubers in een bus ook niet alles is

Zo solliciteren.
Haha Jenny, dat is denk ik ook wel een verademing dat je twee nachten wél kan slapen 
Ik zou vandaag naar Amsterdam gaan maar voel me niet geheel fit. Heb dus weinig zin in drukte. Het balkon met zon is een welkom alternatief

Ik zou vandaag naar Amsterdam gaan maar voel me niet geheel fit. Heb dus weinig zin in drukte. Het balkon met zon is een welkom alternatief

Hier ook niet zoveel zin in drukte vandaag.. We zijn vanmorgen even naar de vrijmarkt in Leeuwarden geweest, vanmiddag lekker relaxed in de tuin bezig/zitten. Na een retedrukke vrijdag (Koningsspelen op school), daarnaast een laag ijzergehalte, een heerlijk lage bloeddruk en een dikke buik kan ik me er vandaag ook niet echt toe zetten om veel meer te ondernemen 

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Ik ben gisteravond naar de vrijmarkt in Utrecht geweest, dat was erg leuk. Nu ben ik aan het werk... Zo nog wat opruimen, studeren en maandag op vakantie.
Mijn vriend is in Arnhem aan het feesten, dus ik heb het rijk alleen tot morgenavond >:) (Maar eerlijk is eerlijk, ik had liever een vrij weekend gehad.)
Mijn vriend is in Arnhem aan het feesten, dus ik heb het rijk alleen tot morgenavond >:) (Maar eerlijk is eerlijk, ik had liever een vrij weekend gehad.)
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik ben tot nu toe met vliegtuig en met auto naar Londen geweest. Auto was wel heel relaxed omdat je zo in Londen bent. Wij sliepen bij couchsurfers en daar in de wijk kon je makkelijk gratis parkeren en de drukte viel heel erg mee. Vanuit de wijk zaten we met OV in 10 minuten in hartje Londen.
Vliegtuig kan lekker goedkoop zijn, alleen reizen van de vliegvelden naar de stad kan soms lastig zijn met files etc.
Ik ben net vorige week verhuisd en heb in mijn nieuwe huis nog geen internet... Ben blij dat de verhuizing erop zit al moeten er nog wel een paar dozen uitgepakt worden. Moet nu alleen de kraan van de wasmachine nog repareren want die doet het niet en das best lastig als de wasberg groter wordt
Vliegtuig kan lekker goedkoop zijn, alleen reizen van de vliegvelden naar de stad kan soms lastig zijn met files etc.
Ik ben net vorige week verhuisd en heb in mijn nieuwe huis nog geen internet... Ben blij dat de verhuizing erop zit al moeten er nog wel een paar dozen uitgepakt worden. Moet nu alleen de kraan van de wasmachine nog repareren want die doet het niet en das best lastig als de wasberg groter wordt

Wel zo handig dat zoiets het doet inderdaad!Globeskater schreef: Ik ben net vorige week verhuisd en heb in mijn nieuwe huis nog geen internet... Ben blij dat de verhuizing erop zit al moeten er nog wel een paar dozen uitgepakt worden. Moet nu alleen de kraan van de wasmachine nog repareren want die doet het niet en das best lastig als de wasberg groter wordt
Zelf een geweldig weekend achter de rug met ook 1 heel groot minpunt. m'n Vriendin uit Zwitserland was overgekomen samen met een vriendin van haar. Van vrijdag tot vanmorgen bij me geweest. Echt super gehad en kijk nu al weer uit om der 31 mei weer te zien

Alleen dat min punt was dit: Heel de dag leuk gehad in Utrecht met K-day, savonds nog een kroeg in geweest, en zaten buiten en wouden eigenlijk net de trein terug gaan pakken (rond 0.00uur was dit) toen de vriendin van mijn vriendin in slaap viel aan dat tafeltje. In het begin dachten we dat het de vermoeidheid was maar toen we der wakker probeerde te maken lukte dit niet. Reageerde op niks. zelfs niet op hevige pijn prikkels. Ambulance er bijgehaald. En mee genomen naar het Diac ziekenhuis. Ben toen heel de nacht daar geweest samen met m'n vriendin. Ook nog een heel heftig moment dat de hartbewaking meters begonnen te piepen en de zuster in de kamer reanimatie reanimatie begon te schreeuwen. Achteraf gelukkig niet gehoeven en was "vals alarm" maar schrik zat er op dat moment goed in (hoop werkelijk dat niemand van jullie zoiets ooit hoeft mee te maken dat ze dat beginnen te roepen waar je bij staat). Daarna nog ct scan laten maken. En ze is daarna doorverhuisd naar de Intensive care. Waar wij rond 5 uur snachts ook zijn gaan slapen op een 1 persoons vouwbedje met zn 2en in de familie kamer. Wel heel chill van de artsen dat ze zoiets voor ons konden regelen. Volgende ochtend was de vriendin weer bij kennis. Dokters eigenlijk nog voor raadsel. Alcohol promilage was maar 0.8 en ook niks geks te zien in de hersenen. Waarschijnlijk dus GHB in der drankje gegoten. Maar die test doen ze maar 1x in de week dus morgen pas uitslag daarover. Verder had ze die dag nergens meer last van en hebben we er maar wat grapjes mee gemaakt.
Ook een fijne indruk die ze krijgen hierdoor over nederland. Mongolen dat ze zijn om zoiets bij iemand waarschijnlijk te flikken. Pfff (moest er ff uit)
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Een naar verhaal. Zou wel heel triest zijn als er daadwerkelijk iemand GHB in het drankje had gedaan. Goed visitekaartje voor Utrecht 

Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
-
- Reisexpert
Net een trip van drie weken doorheen zuid west Australië gemaakt en nu aan het coachsurfen in perth. Zaliggggg. Prachtige natuur en nog gastvrije re mensen. We love it
@Sander: jeetje wat een naar verhaal! Ik ben blij dat het goed is afgelopen!
@Jenny: Hoop dat je een fijne vakantie hebt!
@Globeskater: Kan je verhuurder dan niet regelen? Of valt zoiets niet onder verantwoordelijkheid van de verhuurder? In mijn vorige huurwoning waren dit soort zaken voor de verhuurder. Anders zou ik er - als zelf niet lukt - even een loodgieter goed naar laten kijken.
Mijn plafond is weer als nieuw!
Afgelopen dagen overhoop gelegen met m'n benedenbuurvrouw. Nou ja, tot nu toe geen reactie. Maar laten we zeggen dat het al een half jaar een giga puinzooi is in de tuin en ik regelmatig niet slaap vanwege een vervelende hond. Nu is het ook periodes rustig geweest maar ik word er nu toch wel gek van...zeker nu ik muis in huis heb. Als ze niet luistert, hoop ik dat de instanties eens kunnen kijken of het wel goed gaat.....
@Jenny: Hoop dat je een fijne vakantie hebt!
@Globeskater: Kan je verhuurder dan niet regelen? Of valt zoiets niet onder verantwoordelijkheid van de verhuurder? In mijn vorige huurwoning waren dit soort zaken voor de verhuurder. Anders zou ik er - als zelf niet lukt - even een loodgieter goed naar laten kijken.
Mijn plafond is weer als nieuw!
Afgelopen dagen overhoop gelegen met m'n benedenbuurvrouw. Nou ja, tot nu toe geen reactie. Maar laten we zeggen dat het al een half jaar een giga puinzooi is in de tuin en ik regelmatig niet slaap vanwege een vervelende hond. Nu is het ook periodes rustig geweest maar ik word er nu toch wel gek van...zeker nu ik muis in huis heb. Als ze niet luistert, hoop ik dat de instanties eens kunnen kijken of het wel goed gaat.....
Vervelend als je zo overhoopt ligt met je buren, jammer dat sommigen niet gewoon even aan anderen willen denken als je het netjes vraagt. Succes ermee!!
Uitslag was trouwens binnen, het was idd GHB zoals we al dachten.
Uitslag was trouwens binnen, het was idd GHB zoals we al dachten.
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
En weer terug uit Moldavië, geweldige week gehad. Hier meer over m'n trip.