wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
menasil
Reisexpert

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door menasil »

Daan, ik zou als ik jou was je vraag stellen in het Europa gedeelte mbt Vilnius. Dan valt het meer op en komt het ook als zodanig op de voorpagina te staan van aroundtheglobe en heb je kans op meer reacties :) Leuke plannen trouwens!

Tikva, Athene wil ik ook ooit nog eens heen. Ben benieuwd hoe jullie het gaan hebben :) Ga je nog wat anders doen dan Skopje en Athene of blijven dit jullie uitvalsbasis?

Ik ga dus in juni naar Rolling Stones in Parijs :D Zo'n zin in!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Nog iets meer dan een week voor mijn trip naar Macedonie en Kosovo. Jippie!!!!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
RutFok
Vakantieganger

Bericht door RutFok »

@ Jenny
Gaaf! Ik zat ook aan Macedonië te denken als afsluiter van mijn Scandinavië/Baltische staten tripje. Kan hier alleen niet heel veel over vinden. Zou jij mij misschien, bij terugkomst, kunnen informeren over de must-sees van Macedonië?

In ieder geval heel veel plezier!!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik post een link naar m'n reisverslag wel in een van de draadjes over macedonie.

Mocht ik daar internet hebben, dan kun je me bijna live volgen via www.ikreis.net (als je vanuit die pagina www.facebook.com/fotoofnl liked zie je via Facebook updates en foto's).

Een artikel van mijn hand op deze site zit er voorlopig niet in...
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

RutFok schreef:@ Jenny
Gaaf! Ik zat ook aan Macedonië te denken als afsluiter van mijn Scandinavië/Baltische staten tripje. Kan hier alleen niet heel veel over vinden. Zou jij mij misschien, bij terugkomst, kunnen informeren over de must-sees van Macedonië?

Ligt Macedonië niet een beetje uit de richting als afsluiter Baltische Staten/Scandinavië?

Ik ga over 2 weken een weekendje naar de Ardennen!
RutFok
Vakantieganger

Bericht door RutFok »

Globeskater schreef:
RutFok schreef:@ Jenny

Ligt Macedonië niet een beetje uit de richting als afsluiter Baltische Staten/Scandinavië?

Ik ga over 2 weken een weekendje naar de Ardennen!
Haha, klopt. Het plan is ondertussen ook al aangepast; geen Scandinavië en vier weken i.p.v. twee. Begin met Estland en Letland om vervolgens op Praag te vliegen. Vanuit Tsjechië ga ik interrailen. Het enige wat ik verder weet is dat ik Boedapest, Ljubljana en Montenegro wil bezoeken. Wordt dus verplicht ook door Servië/Bosnië, Slowakije en Kroatië heen reizen;). Wat er daadwerkelijk uitgevoerd gaat worden en hoe zie ik daar wel haha.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Ik ben nu in Vientiane na 750 km met de brommer/ motor vanuit Pakse. Morgen waarschijnlijk naar het noorden en dan daarna weer naar het verre zuiden van Laos.

In juni naar Nederland!
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Jippie, ik heb besloten wat ik deze zomer (ongeveer) ga doen. Het plan is nu om te starten op Bali en daar wat rond te reizen met m'n vriend (zijn eerste keer). Daarna vliegen we naar Sorong en Raja Ampat (dus toch ;)) om te gaan duiken. Daarna vliegen er naar Jayapura en Sentani en dan ga ik naar de Baliem-vallei.

Wat ik daarna ga doen weet ik nog niet. Ik moet mogelijk m'n ticket omboeken en eerder naar huis voor m'n afstuderen :'(
samgeusens
Reiziger

Bericht door samgeusens »

24 Juni vertrek ik naar Marokko.. voor een maand alleen backpacken! Ik heb een vermoeden dat ik Marrakech-fes-meknes-tangier-chefchouen-casablanca-essaouira-agadir ga doen.. ben erg benieuwd!
Hier nog tips voor iemand? Sam-geusens@hotmail.com
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Genoeg! Heb je ook al gekeken bij de reis informatie of in het Marokko forum? Als je daar even specifiek wat vragen stelt wil ik je graag tips geven!
Reisfreaks
Wereldreiziger

Bericht door Reisfreaks »

Net terug uit Ecuador-Galapagos. ^O^ Het was fantastisch!
Volgende bestemming 5 dagen kamperen tijdens Rock Werchter 8-)
Veel plezier in Marokko Sam *O*
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Nog ruim een maand, dan ga ik naar Indonesie. Ik ga dit jaar naar Papua, zo bijzonder! Ik begin in Raja Ampat, daarna ga ik naar Sentani, Baliem en als toetje naar Baik.

Jippie!!!
lydiam1
Vakantieganger

Bericht door lydiam1 »

Ik ben net terug uit Venetië, ga over twee weken naar Berlijn en in november eindelijk weer wat verder weg, naar Jordanië. Ik heb er superveel zin in!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Mooie plannen allemaal! Jenny ben erg benieuwd naar Papua!

Lydiam, fijn hoor zo veel leuke trips zo kort na elkaar!
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Oeh dat klinkt weer goed Jenny. Jordanie ook heel erg leuk!
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Plaats reactie