Zo twee tentamens, tussendoor nog werken dus genoeg afleiding. Het typen met één hand gaat echter erg slecht.
Heftig. Heel veel sterkte ermee!Jenny schreef:Gisteren een spalk gekregen en te horen dat mijn contract niet verlengd wordt (3 dagen per week), krijg ik vandaag te horen dat mijn stagair overleden is. Dat moet morgen aan de klas verteld worden.
Ik zou eigenlijk een ervaringsdeskundige over orgaantransplantatie hebben, maar dat stel ik maar een week uit. Te veel info voor kids van 13-14....
Hé Sander! Ja, zou gezellig zijn! Maar ik geraak steeds maar niet in Laos, omdat er alsmaar andere leuke dingen op m'n pad komen! Maar ik kom er wel, hoor.... Ooit! (mij kennende als jij in NL zit haha!)LaosFan schreef:Travelator: zou mooi zijn je hier ook nog eens ergens te treffen...
Maar eens even zien of dat gaat lukken...LaosFan schreef:Kom voor het regenseizoen start, zou leuk zijn![]()
We mailen nog wel dan.
Ik vertrek vanavond vanuit Bangkok richting Phuket, omdat m'n beste vriendin uit NL daar overmorgen aankomt. De komende 3,5 week zullen we aan de Andaman kust rondhangen om lekker te duiken en te relaxen.LaosFan schreef:Wie sjel sie...
Waar ben je nu?
Haha ik maak nooit plannen, Sander. Daar komt toch nooit iets van terecht. Tegenwoordig maak ik alleen nog maar "ideeën" : )))LaosFan schreef:Dan zitten we niet zo ver van elkaar vandaan. Duiken zou ik ook eens willen doen. In juli zijn we misschien een of twee dagen in Bangkok.
Plannen om naar Myanmar te gaan? Daar wil ik graag nog even kort heen.
Heel herkenbaar, zelfde met mij toen ik 4,5 maand door azie was gaan reizen en m'n toenmalige vriendin in nederland had gelaten. Maar die relatie was achteraf gezien al gedoemd om te stoppen.Jenny schreef:Ik heb het wel eens geprobeerd, een langeafstandsrelatie. Zowel door m'n vriend in NL achter te laten, als ook een relatie met een niet-Nederlander. Allen niet gelukt, maar dat had meestal niks met de afstand te maken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten