Het Australië kletstopic
Re: Het Australië kletstopic
6 april vertrekken mijn vriendin en ik naar Australie. Op 20 april komen we aan bij surfers paradise - gold coast. Deze dag zijn wij ook 1,5 jaar samen en dat wil ik wel graag vieren. Hebben jullie tips voor een goed restaurant met seafood met uitzicht op water of iets anders wat zich goed verleend voor iets als dit te vieren? We beschikken over een auto dus vervoer is geen probleem.
Hallo mede rugzak vrienden
.
na 586! mooie verhalen/ info gelezen te hebben, heb ik besloten om mij aankomende reis ook met jullie te delen.
Mij plan is om volgend jaar rond deze tijd gok ik richting oz te gaan in combi met WHV, mits ik hem krijg maar zou niet weten waarom niet he. afijn, ik ben verder dus totaal onbekend met oz maaaar.... heb er zoveel goeie en prachtige verhalen over gehoord dat ik gewoon ''moet'' gaan en dan zeker voor me 30ste levensjaar
. En ben nu ook druk bezig met alles al een beetje te plannen ( de voorpret dus ), en er komt stiekem toch heel wat bij kijken in tegen stelling met 2x azie. daarom ga ik jullie ook lkkr allemaal lastig vallen in het holst van de nacht met vragen, mocht ik er zelf niet uitkomen natuurlijk
.
alle alvast bedankt
Gegroet Tom

na 586! mooie verhalen/ info gelezen te hebben, heb ik besloten om mij aankomende reis ook met jullie te delen.
Mij plan is om volgend jaar rond deze tijd gok ik richting oz te gaan in combi met WHV, mits ik hem krijg maar zou niet weten waarom niet he. afijn, ik ben verder dus totaal onbekend met oz maaaar.... heb er zoveel goeie en prachtige verhalen over gehoord dat ik gewoon ''moet'' gaan en dan zeker voor me 30ste levensjaar

alle alvast bedankt

Gegroet Tom
Tof dat je gaat tom!
Ik ben inmiddels alweer 6 maanden in het prachtige kand en ik verveel me nog steeds niet. Had vooraf ook zoveel vragen, maar je zult zien als je hier eenmaal bent, gaat allrs vanzelf! Lees je goed in en je zult een prachtige tijd hebben!
Ik ben inmiddels alweer 6 maanden in het prachtige kand en ik verveel me nog steeds niet. Had vooraf ook zoveel vragen, maar je zult zien als je hier eenmaal bent, gaat allrs vanzelf! Lees je goed in en je zult een prachtige tijd hebben!
Voor alle Australië gangers: Zware cycloon bedreigt noordoosten Australië - http://www.nu.nl/buitenland/3748731/zwa ... ralie.html
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Oei dat klinkt heftig!
- Kims
- Reisexpert
Heftig weer, veel overstromingen en schade inderdaad...
http://www.abc.net.au/news/2014-04-12/t ... es/5386302
http://www.abc.net.au/news/2014-04-13/c ... th/5386882
http://www.abc.net.au/news/2014-04-12/t ... es/5386302
http://www.abc.net.au/news/2014-04-13/c ... th/5386882
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
- Michelle89
- Reisexpert
Ik hoorde er inderdaad ook al van vanuit Nederland. Gelukkig zitten er hier er ver vanaf. Alhoewel we ook nog wel een paar fikse Kimberley regenbuien hebben gehad, niet normaal. Mn auto zat gelijk vast in de blub. 

- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Het is vandaag alweer 2 jaar geleden dat ik terug kwam van mijn Australië reis. Wat vliegt de tijd...
Tijd vliegt zeker. Het is alweer mei en ben nu al ruim 7 maanden in australie. Nog maar een paar maandjes te gaan!
Hoi allemaal,
Ik zit op het moment al 2,5 maand in Australië, in de buurt van Perth.
Maar ik wil hier héél graag weg... Maar waarnaar toe? Hoe is Cairns? Of the Gold Coast?
Alle tips en ideeën zijn welkom!
Thanks!
Ik zit op het moment al 2,5 maand in Australië, in de buurt van Perth.
Maar ik wil hier héél graag weg... Maar waarnaar toe? Hoe is Cairns? Of the Gold Coast?
Alle tips en ideeën zijn welkom!
Thanks!
Ik ben nu bezig met een roadtrip perth darwin maar geen geluk met het weer. Heel veel regen en de wegen naar coral bay en exmouth zijn afgesloten en ook naar de nationale parken in dw omgeving. Morgen richting broome! Hopelijk daar beter weer.
- Michelle89
- Reisexpert
Hier in Kununurra is het in ieder geval nog prachtig weer. 

- Jensje
- Reiziger
- Contacteer:
In Kalgoorlie heeft het ook twee dagen heerlijk geregend. . Wij zaten vorige vast in Exmouth vanwege de floods. Helaas konden we er vorige week maandag al weer uit en ging onze fantasie van extra paar dagen vrij niet door.
Goeie reis in ieder geval!!
Goeie reis in ieder geval!!
17 november naar Thailand, 6 december terug naar Australie op zoek naar een huurwoning en aanvragen van de facto visum!!!!
Fijn om te horen michelle daar komen wij ook nog langs! Hier is het nu ook al wel fijn! Geen regen! En jammer jens dat had vast fijn geweest!
- Michelle89
- Reisexpert
Kom langs bij Ivanhoe Cafe! Daar werk ik, we hebben heeeerlijke gerechten, taarten en mango smoothies.
Volgens mij kom je er zelfs langs op de weg naar Darwin.