Ticketprijs hoogseizoen Nicaragua
Ticketprijs hoogseizoen Nicaragua
Beste forumleden,
Heb inmiddels als gast op dit forum de nodige tips over Nicaragua gelezen. Omdat ik nu zelf een concrete vraag heb, heb ik me aangemeld.
Wij, man, vrouw en een kind van 4 gaan van ca. 7 december-8 januari naar Nicaragua. Ik houd al een tijdje de ticketprijzen in de gaten. Begin februari heb ik een behoorlijke kans laten liggen door tickets van 570 euro niet te boeken. Ik was me nog maar net aan het oriënteren en besefte niet dat dit topprijzen waren. Wel vanuit Dusseldorf en 2 keer overstappen, maar nog steeds met een heel redelijke totaaltijd. Daarna schoten de prijzen naar boven de 1000 euro. Inmiddels kan ik vanuit Amsterdam tickets boeken, met 1 overstap, voor 812 euro (met United). Is dit een goede prijs voor december (hoogseizoen)? Of hebben jullie de ervaring dat het beter is nog wat langer te wachten?
Ik hoor het graag!
Heb inmiddels als gast op dit forum de nodige tips over Nicaragua gelezen. Omdat ik nu zelf een concrete vraag heb, heb ik me aangemeld.
Wij, man, vrouw en een kind van 4 gaan van ca. 7 december-8 januari naar Nicaragua. Ik houd al een tijdje de ticketprijzen in de gaten. Begin februari heb ik een behoorlijke kans laten liggen door tickets van 570 euro niet te boeken. Ik was me nog maar net aan het oriënteren en besefte niet dat dit topprijzen waren. Wel vanuit Dusseldorf en 2 keer overstappen, maar nog steeds met een heel redelijke totaaltijd. Daarna schoten de prijzen naar boven de 1000 euro. Inmiddels kan ik vanuit Amsterdam tickets boeken, met 1 overstap, voor 812 euro (met United). Is dit een goede prijs voor december (hoogseizoen)? Of hebben jullie de ervaring dat het beter is nog wat langer te wachten?
Ik hoor het graag!
Re: Ticketprijs hoogseizoen Nicaragua
Ik kom zelf hierop met Lufthansa:

Gezien de prijzen in de volledige periode (en het gebrek aan vluchten in de periodes ervoor) verwacht ik niet dat de prijzen nog veel zullen dalen.
EDIT: beetje ongelukkige screenshot
7 januari kost €388.

Gezien de prijzen in de volledige periode (en het gebrek aan vluchten in de periodes ervoor) verwacht ik niet dat de prijzen nog veel zullen dalen.
EDIT: beetje ongelukkige screenshot

Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
Dank! Had deze ook gezien, maar op het moment van betalen betaal je ineens een hoger bedrag waardoor je weer op 812 euro uitkomt....
Ik kom bij Kilroy tavels op 787€ p.pp (totaal 2361€)
http://ibe01.kilroytravels.com/kilroy_i ... l&k_pgen=1
Denk niet dat je het veel lager gaat vinden. Meestal is ook hoe vroeger je boekt hoe goedkoper.
http://ibe01.kilroytravels.com/kilroy_i ... l&k_pgen=1
Denk niet dat je het veel lager gaat vinden. Meestal is ook hoe vroeger je boekt hoe goedkoper.
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Ik heb heel vlug even gekeken, maar Delta Airlines heeft ook scherpe prijzen van Düsseldorf naar Managua. Had nu even wat data ingevuld en dan waren de prijzen hoger dan wat hier al genoemd was. Misschien wanneer je andere data kunt selecteren vind je nog wat. Met Delta maak je een overstap in Atlanta.
KLM heeft ook aantrekkelijke vluchten vanuit Amsterdam via Panama. Maar hier weet ik verder weinig van.
KLM heeft ook aantrekkelijke vluchten vanuit Amsterdam via Panama. Maar hier weet ik verder weinig van.
Bedankt voor het meezoeken.
De vraag is echter of een ticketprijs van rond de 800 euro redelijk is. Of is het verstandiger nog wat langer te wachten? Wij willen in het hoogseizoen (december) vliegen, dus mocht iemand ervaring hebben met vluchtprijzen in die periode, dan hoor ik dat graag.
De vraag is echter of een ticketprijs van rond de 800 euro redelijk is. Of is het verstandiger nog wat langer te wachten? Wij willen in het hoogseizoen (december) vliegen, dus mocht iemand ervaring hebben met vluchtprijzen in die periode, dan hoor ik dat graag.
In oktober ben je ongeveer €600,- kwijt voor een retour ticket. Dus 800 voor hoog seizoen klinkt dan zo gek nog niet? Prijzen die ik net bij Delta vond waren boven de €1.000,-
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik was 575,- kwijt voor eind januari (American Airlines via Cheaptickets.nl). Ik weet niet hoeveel januari gemiddeld zou moeten verschillen met december... Maar neem aan dat december wel iets duurder is!
Ga naar m'n blog http://www.travellust.nl voor info over Zuidoost-Azië, Nicaragua, IJsland, citytrips en meer.
Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon
mei: New York
jun: Kroatië, Texel, Frankrijk
jul: Zeeland
aug: Berlijn
sep: Spanje
okt: Marokko
Reisagenda '15:
Inmiddels hebben we de tickets geboekt. We vliegen vanuit Madrid met Iberia via Costa Rica (op de heenreis) en Panama (op de terugreis). Dit was veruit de goedkoopste optie voor het dure hoogseizoen. We betalen 475 euro per persoon. We moeten nu alleen nog tickets bijboeken vanuit Amsterdam. Dit gaat ook nog zo'n 100 euro per persoon kosten. Verder slapen we 1 nacht van tevoren en 1 nacht na aankomst in Madrid. Te samen komt het op ca. 615 euro p.p. Geen gekke deal, al met al.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Prima toch! Heel veel plezier! Nicaragua is echt super! Mocht je vragen hebben dan kun je ze altijd stellen 

Ga naar m'n blog http://www.travellust.nl voor info over Zuidoost-Azië, Nicaragua, IJsland, citytrips en meer.
Reisagenda '15:
Reisagenda '15: