Minivan huren in Australie.
-
Minivan huren in Australie.
Mijn vriendin en ik zijn van plan om 1 Juni t/m 31 Juli te gaan rondtrekken in Australië. We willen in Cairns een minivan huren en vanuit daar richting Melbourne reizen. Ik heb al een aantal prijzen vergeleken en op de site Holidaycampers.com vind ik de voordeligste minivans, heeft iemand hier ervaring mee en tips waar ik de goedkoopste en goede minivans kan huren en eventueel tips voor de route?
Thnx Bjorn.
Thnx Bjorn.
Re: Minivan huren in Australie.
Volgens mij zijn er nog wel meer bedrijven die tegen scherpe prijzen minivans verhuren. Eventueel kun je ook kijken of je een auto kunt huren zoals de space ships (even googlen).
Hou je er rekening mee dat het koud kan zijn in de winter in het zuiden van Australië? Vorig jaar van 12 tot 20 graden in juni.
En kijk eens in de "gerelateerde onderwerpen": is al veel over gezegd en geschreven op dit forum!
-
- Reiziger
Wij hebben via www.aussierental.nl een camper geboekt. Deze bood op dat moment de beste prijs. Al schommelen de prijzen en enorm en is het vooral veel vergelijken en op meerdere dagen/tijden de websites van de verschillende aanbieders bekijken.