Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
In ons ons cafe werd bemoedigend gereageerd op het feit om weer een ATG meeting te organiseren! Ons idee was om het eind mei/begin juni te houden. Mocht je willen komen graag de datums aanvinken dat je beschikbaar bent. Op 31 maart zal er een definitieve datum worden geprikt. Hierna zal er ook een nieuw topic geopend worden met de preciese details en zal er een lijst worden opgesteld met mensen die komen.
Verder gelieve meedenken over een locatie, ben zelf namelijk niet heel goed georiënteerd in het midden des lands. Suggesties zijn daarom meer dan welkom!
Ik heb nu een aantal opties geselecteerd, maar ik weet nog niet zeker of ik dan kan. Hangt ook heel erg van de locatie af (reistijd) aangezien ik in mei/juni moet afstuderen.
Mocht het in Utrecht zijn, dan zijn 'de Beurs' (Neude) en 'Stairway to Heaven' (Mariaplaats) goede opties. Beide zijn al eens eerder gebruikt voor een ATG-meeting.
Voordeel van Stairway is dat het 's zomers bij lekker weer vaak nét wat rustiger op het terras. Ook is het iets dichter bij het station, maar beide locaties zijn op loopafstand.
Gezellig! Ik weet alleen niet hoe mobiel ik dan nog ben. En aangezien de locatie van de meeting voor mij niet echt naast de deur zal liggen.. Ik denk er nog even over na!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Het lijkt me enorm leuk om weer eens een Around the Globe meeting te hebben. De laatste opties zijn trouwens tijdens hemelvaart en pinksteren (ben dan zelf weg), hopelijk een van de 4 eerste opties.
Helemaal niet aan gedacht om naar te kijken. Goed opgemerkt.
Normaal gesproken heb ik met pinksteren altijd wel wat te doen met vrienden ofzo, dus heb hier mijn stem weggehaald.