Liften naar Berlijn
Liften naar Berlijn
Hoi! Wie heeft er zin om binnenkort een weekend naar Berlijn te liften? Ik kom net terug van een korte vakantie naar Berlijn en ben helemaal verliefd geworden op de stad. Daarnaast heb ik al twee keer eerder gelift en lijkt het me leuk om dit nog een keer te doen, maar nu iets verder weg. Dus wie gaat er mee? Ik ben op zoek naar iemand van (ongeveer) tussen de 18 en 25, man/vrouw, die houdt van een beetje avontuur!
Re: Liften naar Berlijn
Waarom liften? Je kunt ook erg goedkoop met de trein of met het vliegtuig, waardoor je meer tijd in de stad kunt verblijven! Er is namelijk meer dan genoeg te zien.
Een vriendin van me lift ook vaak en die zegt dat de reis erheen ook gewoon een avontuur is. + het kost noppes 
Zelf trouwens nog niet gedaan maar staat nog wel op mn to do lijstje voor de toekomst.
Succes met iemand zoeken, tenminste een x niet een standaard reisgezelschap zoek berichtje, en hierbij snap ik juist heel goed dat je niet in je eentje wilt gaan.

Zelf trouwens nog niet gedaan maar staat nog wel op mn to do lijstje voor de toekomst.
Succes met iemand zoeken, tenminste een x niet een standaard reisgezelschap zoek berichtje, en hierbij snap ik juist heel goed dat je niet in je eentje wilt gaan.
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Toch is het niet geheel zonder gevaar vind ik. Misschien lees ik de verkeerde nieuwsberichten en valt het allemaal wel mee.
Tuurlijk is zo iets niet 100% veilig, je hebt per slot van rekening gekken in de wereld. Maar hoe vaak lees je in de krant dat iemand is verdwenen nadat hij was gaan liften. En dan vooral hier in europa. Ik zelf bijna niet, en als je in de buurt van nijmegen rijd zie je ze vaak zat staan met hun bordjes.
Zou zelf trouwens zelf niet overal gaan liften hoor. Op mn reis een knakker tegen gekomen die heel de wereld rond aan het liften was. zelfs door Afghanistan, daar kwam ie blijkbaar vriendelijke taliban tegen, die hem wel even op het hart drukte om op een bepaald traject toch echt een bepaalde bus te nemen en zich te verkleden als afghaan die doof was. Aangezien de kans op ontvoering daar erg groot was. Nee voor zulk soort dingen pas ik dan echt wel. Maar zoals hier in europa, lijkt mij ook gewoon veilig.
Zou zelf trouwens zelf niet overal gaan liften hoor. Op mn reis een knakker tegen gekomen die heel de wereld rond aan het liften was. zelfs door Afghanistan, daar kwam ie blijkbaar vriendelijke taliban tegen, die hem wel even op het hart drukte om op een bepaald traject toch echt een bepaalde bus te nemen en zich te verkleden als afghaan die doof was. Aangezien de kans op ontvoering daar erg groot was. Nee voor zulk soort dingen pas ik dan echt wel. Maar zoals hier in europa, lijkt mij ook gewoon veilig.
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...