wat is de volgende bestemming
Re: wat is de volgende bestemming
In mei 3 weken backpacken door marokko. We beginnen in fez en eindigen in Marrakech
Leuk!, we waren pas in fes.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Zojuist een last minute naar mijn vriend geboekt. Israel here I come (again). 5 daagjes maar. Maar toch een soort van volgende bestemming
En ik vertrek dinsdag! 

.:: Sapere Aude ::. - Horatius 20BC
Waar ga je precies heen in Israel, Kuess?
En leuk hoor!
Ik vertrek volgende week woensdag naar Inzell voor paar daagjes.

Ik vertrek volgende week woensdag naar Inzell voor paar daagjes.
Herzliya alleen dit keer. Aangezien we maar zo kort de tijd hebben. Heb in mei en oktober al redelijk wat rond gereisd daar. Ik moet alleen nog naar het hele zuiden een keer. Maar dat wordt waarschijnlijk in de herfst de planning.
Inzell is wel andere koek haha. Stuk kouder!
Inzell is wel andere koek haha. Stuk kouder!
.:: Sapere Aude ::. - Horatius 20BC
Ik heb echt niks, noppes, nada op de planning staan. Wie wel?
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Inzell was zo'n 15 graden dus best fijn
Ik ga 2 weekenden naar Heerenveen en daarna is mijn eerste echte vakantie eind juni naar Polen! 

-
- Reisexpert
- Contacteer:
Volgend tripje is zeer afgezaagd. Na mijn reis door spannend Columbia, wordt mijn volgend tripje een lang weekend (in een al bekend) Barcelona.
Lekker eten, ontspannen en het uitgaanscircuit onveilig maken.
Lekker eten, ontspannen en het uitgaanscircuit onveilig maken.

http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
Ik heb te weinig op de planning staan. Ik wil dit jaar mijn studie afronden, dus de komende 3 maanden weinig tijd voor dagjes/weekendjes weg. (Deadline is 18 juni.)Reismeis schreef:Ik heb echt niks, noppes, nada op de planning staan. Wie wel?
In de meivakantie ga ik er desalniettemin lekker even tussenuit naar Macedonië en Kosovo.
Ik zou met kerst trouwens naar Finland willen, maar mijn vriend is daar niet zo weg van. Benieuwd wat we uiteindelijk gaan doen! Of dat ik alleen ga.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Aan welk deel van Finland zat je te denken Jenny? Ik ga van de zomer ook weer paar daagjes naar Finland.
Ik denk niet zoveel. Ergens iets met kans op noorderlicht en mogelijkheid tot sneeuwwandelen. Had ooit een dergelijke groepsreis gezien die me wel aansprak, dat was geloof ik met Sawadee.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Mijn volgende tripje wordt in mei naar de ardennen omgeving houffalize!
Na een heerlijke reis door vietnam, cambodja en thailand staat de volgende trip binnenkort alweer op de planning. Begin juni een lange week frankrijk ivm alphe d'huzes en nog veel leuker in oktober nog 10 dagen naar macedonie (skopje) en griekenland (athene).
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Mooie reisjes hebben jullie in het verschiet! 
Ik heb zojuist mijn zomervakantie vastgelegd. Eerst een kleine week naar Berlijn en van daaruit vliegen naar Sofia, om 2,5 week later vanuit Tirana (met tussenstop in Istanbul) terug te vliegen naar Amsterdam. Dan nog een weekje met familie naar Zeewolde.
Wil ook in mei of juni nog met vrienden een weekendje weg, het liefst een gezellige (studenten)stad waar je goed kan stappen, zoals Krakau. Is Vilnius misschien een goede optie daarvoor?
Groet,
Daan

Ik heb zojuist mijn zomervakantie vastgelegd. Eerst een kleine week naar Berlijn en van daaruit vliegen naar Sofia, om 2,5 week later vanuit Tirana (met tussenstop in Istanbul) terug te vliegen naar Amsterdam. Dan nog een weekje met familie naar Zeewolde.
Wil ook in mei of juni nog met vrienden een weekendje weg, het liefst een gezellige (studenten)stad waar je goed kan stappen, zoals Krakau. Is Vilnius misschien een goede optie daarvoor?
Groet,
Daan