Reisverzekering Allianz Global Assistance ervaringen
Reisverzekering Allianz Global Assistance ervaringen
Hoi,
Zijn er mensen die ervaring hebben (positief/negatief) met de Globetrotter reisverzekering van
Allianz Global Assistance?!
Grtz
Thomas
Zijn er mensen die ervaring hebben (positief/negatief) met de Globetrotter reisverzekering van
Allianz Global Assistance?!
Grtz
Thomas
-
- Reisexpert
Re: Reisverzekering Allianz Global Assistance
Hé Thomas!
Nou, ook toevallig...
Ik heb de Special ISIS verzekering van de Goudse via JOHO en ik heb gisteren voor verschillende klachten een bezoekje moeten brengen aan het ziekenhuis.
Dit was al m'n derde ziekenhuisbezoek in 2 jaar (reis)tijd.
Uiteindelijk komt kennelijk alles bij AGA terecht, en met hen heb ik dan ook de afgelopen dagen uitgebreid contact gehad.
Ik had voor ik naar het ziekenhuis ging een mailtje gestuurd met de vraag of ze alles direct konden vergoeden, zodat ik niets hoefde voor te schieten.
Daar zijn ze mee akkoord gegaan en alles was echt tot in de puntjes geregeld.
Er was wel wat miscommunicatie af en toe, omdat er nogal veel partijen bij betrokken waren (het ziekenhuis, de contactpersoon in Singapore, de centrale in Nederland, de verschillende artsen etc.), maar dat is allemaal prima opgelost.
De centrale reageert snel en adequaat en als ik me ergens in het zh meldde, hoefde ik niet eens m'n naam te zeggen, want iedereen zat al op me te wachten.
Ook de vorige keren was mijn ervaring zeer positief.
AGA is wat mij betreft een aanrader, dus!
Nou, ook toevallig...
Ik heb de Special ISIS verzekering van de Goudse via JOHO en ik heb gisteren voor verschillende klachten een bezoekje moeten brengen aan het ziekenhuis.
Dit was al m'n derde ziekenhuisbezoek in 2 jaar (reis)tijd.
Uiteindelijk komt kennelijk alles bij AGA terecht, en met hen heb ik dan ook de afgelopen dagen uitgebreid contact gehad.
Ik had voor ik naar het ziekenhuis ging een mailtje gestuurd met de vraag of ze alles direct konden vergoeden, zodat ik niets hoefde voor te schieten.
Daar zijn ze mee akkoord gegaan en alles was echt tot in de puntjes geregeld.
Er was wel wat miscommunicatie af en toe, omdat er nogal veel partijen bij betrokken waren (het ziekenhuis, de contactpersoon in Singapore, de centrale in Nederland, de verschillende artsen etc.), maar dat is allemaal prima opgelost.
De centrale reageert snel en adequaat en als ik me ergens in het zh meldde, hoefde ik niet eens m'n naam te zeggen, want iedereen zat al op me te wachten.
Ook de vorige keren was mijn ervaring zeer positief.
AGA is wat mij betreft een aanrader, dus!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Bedankt om je ervaring te delen Siem
!

- Michelle89
- Reisexpert
Toevallig heb ik nu ook een aantal premies voor me van deze verzekering (financieel adviseur voor me uitgezocht, mn oom eigenlijk
), dus ik ben ook wel benieuwd naar meer ervaringen. Klinkt in ieder geval al goed Travelator!

Ja, ik heb de Globetrotter verzekering gehad in Australië. Altijd snel bericht en toen mijn portemonnee gestolen was hebben ze me geld uitgekeerd voor het cash bedrag dat erin zat + me vergoed voor een nieuw rijbewijs/ID kaart. Was hier erg tevreden over.
-
Re: Reisverzekering Allianz Global Assistance ervaringen
Wij hebben de gold formule van Allianz op onze wereldreis die nu al meer dan een jaar duurt. Twee maanden geleden hebben we twee claims ingediend op korte tijd. 40 euro voor medicijnen en 250 euro voor een camera. Nog steeds niets gezien van het geld terwijl we alle papieren binnen gestoken hebben. Over de camera doen ze moeilijk omdat we niet kunnen bewijzen dat het met geweld afgenomen is. Er staat niks van in het proces-verbaal (Indonesische politie). Ik wist niet dat het met geweld moest gebeurd zijn anders had ik wel gezegd tegen de politie dat ze dat erin moesten zetten natuurlijk.
Wat de medicijnen betreft begin ik echt boos te worden. Ze hebben reeds alle papieren en meer dan een maand later komen ze nu af dat ik een bewijs van de mutualiteit moet hebben dat deze niet tussenkomen in Indonesië. Dit staat letterlijk op de site van Mutas. Ik heb dit gezegd aan mijn makelaar maar deze zegt gewoon wat Allianz hem zegt natuurlijk, nl. dat ze dat bewijs moeten hebben. Ik heb Allianz daar dan vorige week voor gemaild maar die antwoorden zelf niet eens.
Moet dus wel zeggen dat ik niet zo tevreden ben over deze verzekering. Voor lange reizen is het wel de goedkoopste, maar ja....
Wat de medicijnen betreft begin ik echt boos te worden. Ze hebben reeds alle papieren en meer dan een maand later komen ze nu af dat ik een bewijs van de mutualiteit moet hebben dat deze niet tussenkomen in Indonesië. Dit staat letterlijk op de site van Mutas. Ik heb dit gezegd aan mijn makelaar maar deze zegt gewoon wat Allianz hem zegt natuurlijk, nl. dat ze dat bewijs moeten hebben. Ik heb Allianz daar dan vorige week voor gemaild maar die antwoorden zelf niet eens.
Moet dus wel zeggen dat ik niet zo tevreden ben over deze verzekering. Voor lange reizen is het wel de goedkoopste, maar ja....