6 weken Indonesië
Re: 6 weken Indonesië
Wanneer wij aankomen in Jakarta is het suikerfeest, maar eigenlijk willen we de volgende dag alweer vertrekken naar Bandung. Ik heb gelezen dat het dan erg druk is in de treinen etc. Heeft iemand een idee of het mogelijk is om van tevoren treintickets te reserveren? Weet iemand ook waar dat mogelijk is?
Probeer eens via https://tiket.kereta-api.co.id/.Nanniek schreef:Wanneer wij aankomen in Jakarta is het suikerfeest, maar eigenlijk willen we de volgende dag alweer vertrekken naar Bandung. Ik heb gelezen dat het dan erg druk is in de treinen etc. Heeft iemand een idee of het mogelijk is om van tevoren treintickets te reserveren? Weet iemand ook waar dat mogelijk is?
Kans is echter groot dat het niet werkt vanuit het buitenland. Je kan eventueel aan je hotel vragen of zij tickets voor je willen reserveren.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Hebben mensen ervaring met het bezoeken van het Nationaal park Baluran op Oost-Java? Is het de moeite waard en is het makkelijk bereikbaar?
Ik ben er niet geweest. Veel hotels in de regio van Ijen bieden wel tours aan die die kant op gaan.
Voor veel gebieden heb je een 4WD nodig.
Voor veel gebieden heb je een 4WD nodig.
Wat is een 4WD als ik vragen mag?
4WD = 4 wheel drive.
met een gewone auto kun je niet over de steile/slechte wegen rijden.
met een gewone auto kun je niet over de steile/slechte wegen rijden.
Oh oke! Maar dat maakt voor ons niet uit, wij gaan toch niet rijden in Indonesië.
Deze informatie is echter ook handig om te weten wanneer je een excursie boektNanniek schreef:Oh oke! Maar dat maakt voor ons niet uit, wij gaan toch niet rijden in Indonesië.