Waar kan ik heen voor 1.500€

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Bjorn123
Reisexpert

Re: Waar kan ik heen voor 1.500€

Bericht door Bjorn123 »

Beetje raar dat het dan meteen een kut land is idd :?

Als iedereen deze mentaliteit zou hebben zou er niet zo massaal tegen geprotesteerd worden. Er wonen idd 1,2 miljard mensen in India, 1,2 miljard! Dat is bijna 3x zoveel dan in heel Europa wonen, wel iets om rekening mee te houden bij het trekken van zo'n "simpele" conclusie.

Ik heb in India geweldige, grappige en super vriendelijke mensen ontmoet. Toegegeven, alleen reizende vrouwen hebben het wat moeilijker, maar zelfs ik als jongen word constant aangestaard, uit nieuwsgierigheid.
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Ik zei toch al: een deel vd bevolking daar heeft mentaliteitsprobleem....
Natuurlijk niet allemaal. Maar het feit dat er zoveel ophef over is.....waar rook is is vuur he. En dat akkefietje van Zara: durf te wedden dat ze dat in Europa nog nooit meegemaakt heeft!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

El Niño schreef:En dat akkefietje van Zara: durf te wedden dat ze dat in Europa nog nooit meegemaakt heeft!
Een leerling van me (13j) fietste deze week met twee vriendinnetjes van de gymzaal terug naar school. Een onbekende man dwong haar tot stoppen en heeft haar aangerand. Op klaarlichte dag!

O ja, dat was in wereldstad Gouda. 8)7
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
ubiytsa
Reisexpert

Bericht door ubiytsa »

In gezelschap van 3 blonde gezinsleden totaal geen last gehad van Indiase mannen. Mentaliteit is zeker slecht en ze kijken ook de hele tijd, maar relatief gezien valt het enigszins mee. Ieder geval is teveel, maar dat krijg je niet naar beneden. Daarnaast gebeurt het in Nederland ook veel vaker dan men denkt, de meeste gevallen worden niet eens gemeld uit angst (in India is dit schaamte), beide heel erg.

Alleen bij het strand in Kerala stond op een gegeven moment het halve dorp aan mannen om ons heen en probeerde de Indiase mannen stoer mijn bodysurf skills na te doen, hahaha. Dat vonden mijn zusjes dan niet zo prettig, maar daar bleef het ook bij.
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Zullen we deze discussie even van het onderwerp India afhalen.
Volgens mij is jordanie nog niet genoemd, ook een hele mooie bestemmingen voor wat jij wil en binnen je budget.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Globetrot
Reisexpert

Bericht door Globetrot »

Eind juni begint de Ramadan. Een bijzondere belevenis om dan in een islamitisch land te zijn. Low-budget reizigers die gewend zijn op straat te eten en drinken, moeten er echter rekening mee houden dat dat overdag niet gewaardeerd wordt...
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Mee eens Tikva. Ben er zelf niet geweest, maar Jordanië is inderdaad een aparte en betaalbare bestemming. Heb er ook aan gedacht, maar is toe Marokko geworden. Volgens mij is Marokko geschikter om te backpacken, en kun je Jordanië beter in een weekje doen met een groepsreis. Of niet....?
Plaats reactie