wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Reismeis
Reisexpert

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door Reismeis »

Lekker vooruitzicht, Yvonnetje!! Geen tips helaas, maar ik kan je wel veel plezier toewensen ;)
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
sannie23
Reisexpert

Bericht door sannie23 »

Net terug van 5 weken Vietnam van Noord naar Zuid
Super goede vakantie gehad.
Heel anders dan de rest van Azie waar ik geweest ben.
Kan het niet goed uitleggen. Is meer een gevoel.

In september ga ik naar Borneo (Sabah en Sarawak) en noord/oost Kalimantan.
Heb er zin in. :)
Dennishen

Bericht door Dennishen »

Ik ga in het hoogseizoen voor 15 dagen naar Macedonië! Ik ben heel erg benieuwd hoe het daar is. Ik ken zelf nauwelijks mensen die er al eens geweest zijn en in die zin is het weer eens wat anders als Turkije, Spanje of Griekenland. Er schijnt van alles te doen te zijn en als ik de verhalen zo lees is het er ook nog eens spotgoedkoop! Can't wait.....
The best thing in life is life
Appieke

Bericht door Appieke »

Mijn plannen voor 2014 zijn:
- In februari naar Amsterdam
- In mei naar Barcelona
- In juli naar Corfu
- In augustus/september naar Peru

Zo is het jaar ook weer gevuld met een heleboel mooie vooruitzichten :)
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

De geneugten van goedkoop kunnen vliegen. :) Ben vanochtend ff van Bucaramanga naar Bogota gevlogen om te shoppen en omdat mijn vriendin in Bogota moet zijn en de rest van de dag vrij heeft. Vanavond weer terug en hopen dat er plek is. ;)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Luzon!

Vanuit Manilla kun je een mooi rondje maken langs Baguio, Sagada en Banaue. Met name de omgeving van Banaue met zijn rijstvelden, grotten en hangende graven is geweldig. En voor het ontbijt kan ik je het yoghurtrestaurant aanbevelen, dit staat ook in de LP. Mmmmm.

Dichterbij Manilla schijnt ook een mooie vulkaan te zijn met een meer erin, maar helaas had ik daar geen tijd meer voor.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Michelle89
Reisexpert

Bericht door Michelle89 »

Net terug uit mooi, beetje koud, Canada. Vanaf 23 maart weer richting Australië met als tussenstop Kuala Lumpur voor 2 nachten. Heel vervelend allemaal!
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

He bah zeg, Michelle, daar heb je vast helemaal geen zin in :P
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Michelle89
Reisexpert

Nee echt totaal niet. *)
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Wat heb je allemaal gedaan Michelle?

Ik zit nu in Hamar waar het in een nacht hard is gaan sneeuwen en nu heel koud is. Dat wordt nog wat met de koffers naar het station komende maandag. Gisteren naar Oslo geweest. We hadden echt heel mooi weer! Strakblauwe lucht en zo'n. Zonsondergang was ook mooi.

Voor de zomer ben ik nu heel concreet bezig met Polen. Wil al lang naar Mazury (merengebied) en het oerbos daar. Durfde niet zo goed omdat je in een wat minder voor buitenlanders toeristisch gebied komt maar ja inmiddels kan ik me wel redden daar denk ik :)
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

De tickets zijn geboekt! Totaal een andere route dan wat we eerst van plan waren. Centraal Azie en China gaat nu dus niet door maar ben wel blij dat ik mijn gevoel gevolgd heb en dat we nu eindelijk de knoop doorgehakt hebben.
Concreet: 26 maart Brussel-Bangkok en dan 3 april een vlucht naar Perth, Australie.
Eind juni vliegen we van Australie terug naar 'Azie'. Vlucht nog niet geboekt, even kijken naar datum en bestemming wanneer we aan het reizen zijn.
Wat zouden we echter nog graag doen op 6 maand tijd in Azie: Myanmar, Sumatra, Sulawesi, Sabah, Brunei, Sarawak.
Graag ook nog Bali (waren we reeds), Lombok, Komodo en Rinca?? en Flores
Verder wil ik ook nog wat lezen over de Filipijnen, nog nooit geweest maar heel veel mensen zeggen dat het fel de moeite is. Kalimanta en de Molukken.
West-Papua staat eigenlijk ook al jaren op mijn lijstje, maar daar hebben we het geld niet voor lijkt me.
Op 22 december vliegen we terug naar huis
Jiepie *O*
Michelle89
Reisexpert

menasil schreef:Wat heb je allemaal gedaan Michelle?
Voornamelijk veel gewandeld in de omgeving, Bragg Creek, Elbow Falls, Spray trail, Lake Louis (was natuurlijk een grote schaatsbaan geworden) en naar Banff, Canmore, Golden in British Columbia. En nog wat gewinkeld, kerst gevierd, naar Spruce Meadows, uit eten enzo :) Was erg leuk!
Michelle89
Reisexpert

/edit; dubbelpost
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Jenny schreef:Luzon!

Vanuit Manilla kun je een mooi rondje maken langs Baguio, Sagada en Banaue. Met name de omgeving van Banaue met zijn rijstvelden, grotten en hangende graven is geweldig. En voor het ontbijt kan ik je het yoghurtrestaurant aanbevelen, dit staat ook in de LP. Mmmmm.

Dichterbij Manilla schijnt ook een mooie vulkaan te zijn met een meer erin, maar helaas had ik daar geen tijd meer voor.
Dankjewel Jenny.
Dit rondje ga ik eens op de kaart bekijken en zien wat ik er van vind.

Je bedoelt waarschijnlijk Taal Volcano, daar wil ik echt heel graag heen en die staat dan ook hoog op het lijstje. :)
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

@Yvonne en Jenny, ik zal weldra ook beginnen 'lezen' over de Filipijnen want weet er helemaal niets van. Doch hoor en lees ik van veel mensen dat het er prachtig is. :-)
Plaats reactie