Voetbalprojecten buitenland

Stel hier je vraag over stageplekken of (vrijwilligers) werk in het buitenland.
Plaats reactie
Joosttt

Voetbalprojecten buitenland

Bericht door Joosttt »

Hallo,

Ik zou graag als vrijwilliger aan voetbalprojecten willen mee doen in de zomermaanden. Ik ben zelf nu enkele jaren actief als trainer in Nederland en zou graag in het buitenland willen werken in de zomermaanden. Ik denk zelf ergens in Afrika, Zuid-Amerika of Azië. Kan iemand mij hier aan wat informatie en eventueel al plekken helpen?
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Re: Voetbalprojecten buitenland

Bericht door LaosFan »

Er was (of is?) een voetbalproject in Laos maar op mails wordt niet meer geantwoord helaas. Als je zelf een toernooi op wilt zetten ben je hier ook van harte welkom. Ik ben ook trainer geweest en help graag mee.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Joosttt

Bericht door Joosttt »

Hallo,

Okeee, dat klinkt op zich goed! Is voetbal in Laos een beetje populair? We zouden even moeten kijken naar de mogelijkheden die er zijn, tenminste ik zou niet weten of die er zijn en hoe we het kunnen realiseren.. Woont u zelf in Laos? Een toernooi organiseren in Laos klinkt overigens wel uitdagend!
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Voetbal is behoorlijk populair maar vooral het balspel 'kataw'. Er zijn weinig verenigingen en heel weinig fatsoenlijke velden.

Ik woon in Laos (en gebruik maar 'je', ik ben zo oud nog niet). Je kunt me altijd even een reactie sturen.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Plaats reactie