Ervaringen met ISIS? goedkopere opties?
Ervaringen met ISIS? goedkopere opties?
Hoi allemaal,
Super dat 'r zoveel te lezen is over zorgverzekeringen tijdens het reizen, maar ik zie bijna 'van de bomen het bos niet meer'. Ik ben als beste optie uitgekomen bij ISIS allin, maar vind het nogal duur (rond de 60 euro p.mnd.) Zijn er ook goedkopere opties met soortgelijke dekkingen te vinden?
Mijn situatie is als volgt; ik verblijf 8 mnd of langer in Australië/ NZ. Sta straks uitgeschreven bij het GBA.. geen NL zorgverzekering meer.
Tips anyone?
Ps. bij OOM verzekeringen kwam ik hoger uit dan bij ISIS
BEdankt!
Rosa.
Super dat 'r zoveel te lezen is over zorgverzekeringen tijdens het reizen, maar ik zie bijna 'van de bomen het bos niet meer'. Ik ben als beste optie uitgekomen bij ISIS allin, maar vind het nogal duur (rond de 60 euro p.mnd.) Zijn er ook goedkopere opties met soortgelijke dekkingen te vinden?
Mijn situatie is als volgt; ik verblijf 8 mnd of langer in Australië/ NZ. Sta straks uitgeschreven bij het GBA.. geen NL zorgverzekering meer.
Tips anyone?
Ps. bij OOM verzekeringen kwam ik hoger uit dan bij ISIS
BEdankt!
Rosa.
Re: Ervaringen met ISIS? goedkopere opties?
Wil je ook gaan werken? En wil je ook extreme sporten meeverzekeren?
Ja ik ga ook werken! Minimaal 3 maanden. En geen extreme sporten.
-
- Reisexpert
Kan alleen zeggen dat ik al 2 jaar aan het reizen ben en ook al 2 jaar gebruik maak van ISIS en ik ben tot nu toe zeer tevreden over De Goudse. Helaas heb ik al een aantal keer een beroep op ze moeten doen, maar ze reageren altijd zeer professioneel en adequaat en ze zorgen altijd dat ze het mij zo makkelijk mogelijk maken. Zou iedereen deze verzekering aanbevelen, al is hij inderdaad wel wat duur...
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl