Air Asia Kolkata - Bangkok uitverkocht, kan niet kloppen

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
Bjorn123
Reisexpert

Air Asia Kolkata - Bangkok uitverkocht, kan niet kloppen

Bericht door Bjorn123 »

Ik hield al een tijdje de vluchten van Air Asia van Kolkata naar Bangkok in de gaten, omdat ik nog niet precies wist wanneer ik wou gaan. Nu keek ik net weer even en zag tot mijn schrik de volgende melding: "Looks like the flights for this date are unavailable or sold out. Please select another date or refer to our flight schedule for details."

Het lijkt me heel sterk dat deze vlucht ineens voor het gehele jaar is uitverkocht.. Ik kan dezelfde vlucht nog wel vinden met andere aanbieders maar dat is 2x zo duur. Zouden ze opeens alle vluchten op deze route hebben gecanceld? -O-

Correctie; Vanaf 1 Maart is er niks meer beschikbaar, maar alsnog vind ik het wel een beetje raar..
goedkoopvliegenclub
Reisexpert
Contacteer:

Re: Air Asia Kolkata - Bangkok uitverkocht, kan niet kloppen

Bericht door goedkoopvliegenclub »

Helaas dat wordt een andere vlucht zoeken

http://timesofindia.indiatimes.com/busi ... 914861.cms

Het Indiase Indigo en Jet Airways zijn ook redelijk low cost op deze route
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
Bjorn123
Reisexpert

Bericht door Bjorn123 »

Ah-ha, dat verklaart een hoop. Was idd al verder gaan zoeken dan Skyscanner en zie dat er toch nog wel goedkope tickets verkrijgbaar zijn. Bedankt!
Bjorn123
Reisexpert

Bericht door Bjorn123 »

Nieuw dilemma hier!

Met Indigo zijn de tickets op dit moment het goedkoopste, alsnog een stuk duurder dan Air Asia maar oke. Ik stond op het punt om te boeken met de creditcard van mijn zus omdat ik er zelf geen een kan en wil aanvragen. Alles ingevuld en toen ik wilde betalen zag ik tot mijn schrik dat de kaarthouder deel moet uitmaken van het reisgezelschap en dat de creditcard moet worden getoond bij inchecken :?

Zelf een creditcard aanvragen is geen optie omdat ik geen vast inkomen heb, en mijn moeder wil het absoluut niet op haar naam. Hoe kan ik nu in godsnaam boeken? Ik vind het altijd al een beetje een ziekelijk gedoe dat je overal een creditcard nodig hebt :?
goedkoopvliegenclub
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door goedkoopvliegenclub »

Koop een pre paid creditcard
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Misschien heb je iets aan dit topic: creditcard-t27751.html
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Bjorn123
Reisexpert

Bericht door Bjorn123 »

Heb toch met Air Asia kunnen boeken, dan niet vanaf Kolkata maar vanaf Chennai. Uit eindenlijk de goedkoopste optie, en de enige waar ik de betaling ook daadwerkelijk kon maken.
Metor
Wereldreiziger

Bericht door Metor »

Wordt tijd voor een creditcard. Maakt het reizen een stuk makkelijker ;)
Globetrot
Reisexpert

Bericht door Globetrot »

Bjorn ik ben dan wel heel erg benieuwd hoe je die vlucht zonder creditcard kon betalen.
Bjorn123
Reisexpert

Bericht door Bjorn123 »

Ik had de creditcard van m'n zus geleend, daarmee heb ik betaald. Bij Indigo moet ik de creditcard laten zien bij het inchecken en hij moet op mijn eigen naam staan. Bij Airasia is dat geen probleem.
Will
Reisexpert

Bericht door Will »

Ik heb overigens nog nooit ergens mijn creditcard moeten tonen na het boeken van een ticket.
Globetrot
Reisexpert

Bericht door Globetrot »

Ik wel een aantal keren bij Airasia, maar dat is al weer meer dan 4 jaar geleden. Toen was dat bij hun ook een eis...
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

Die eis dat je je creditcard moet meehebben is soms echt wel zo hoor. Bij luchtvaartmaatschappijen geen ervaring mee maar bij Hertz deze zomer waren er mensen die een auto gehuurd hadden en reservatie per visakaart van iemand anders. Die kregen hun auto niet mee.
Wij hadden ook zoiets voor op hetzelfde moment. Mijn man stond aangeduid als chauffeur van de huurauto en auto was met mijn visakaart betaald. Dat ging niet want ik moest chauffeur zijn aangezien het mijn visakaart was. Te gek voor woorden. Dus gingen we moeten bijbetalen om mij chauffeur te maken :-) Eens vriendelijk gezegd dat ik dit toch wel echt zot vond hoor :-) Die mevrouw heeft het gratis aanpast
Plaats reactie