Backpacken ZO Azië, Australië & NZ
Re: Backpacken ZO Azië, Australië & NZ
Dat klinkt een beetje als de route die ik wil afleggen.
In November/December van 2014 wil ik naar Sydneys vliegen, en na een aantal maanden wil ik door vliegen naar Nieuw Zeeland, en vanuit Nieuw zeeland (na een paar maanden) naar Bangkok om een paar maanden door te brengen in zuid-Azië.
http://www.australianbackpackers.nl/ heeft op zich goede deals qua vluchten, en ook de route die jij wil uitvoeren. (grotendeels)
In November/December van 2014 wil ik naar Sydneys vliegen, en na een aantal maanden wil ik door vliegen naar Nieuw Zeeland, en vanuit Nieuw zeeland (na een paar maanden) naar Bangkok om een paar maanden door te brengen in zuid-Azië.
http://www.australianbackpackers.nl/ heeft op zich goede deals qua vluchten, en ook de route die jij wil uitvoeren. (grotendeels)
Oké tof!
Ik zal eens rondsnuffelen bij australianbackpackers.
Bedankt
Ik zal eens rondsnuffelen bij australianbackpackers.
Bedankt
Offertes aangevraagd bij Tunafish, Killroy Travels, Australian Backpackers en Travelnation.
Nu maar afwachten
Nu maar afwachten
Inmiddels al enkele offertes binnen gekregen en ik denk dat als ik het zelf allemaal regel toch goedkoper uit ben..
Daarnaast lijkt het me wel prettig om erg vrij te zijn.
Mijn plan is nu het volgende:
Enkeltje naar Auckland (allemaal losse tickets)
Ams -> KL
KL -> Syd
Syd -> Auck
Enkeltje naar Australië
christchurch -> Cairns
Bovenstaande vluchten al in NL boeken, aangezien je NZ niet binnen komt zonder bewijs van vertrek.
In Australië dien je alleen aan te geven dat je genoeg financiële middelen hebt om weer te vertrekken.
^Toch?;)
Onderstaande vluchten ter plekke kopen
Enkeltje naar Hanoi (allemaal losse vluchten)
Melb -> Syd
Syd -> KL
KL -> Hanoi
Enkeltje naar amsterdam
vanaf waar ik op dat moment in Azië ben en naar huis wil. Waarschijnlijk Singapore, maar dan het volgende:
Sing -> KL
KL -> Ams
Als ik alle tickets bij elkaar optel kom ik op zo'n €1600
Hebben jullie ervaring met op deze manier op reis te gaan? Een groot voordeel voor mij is dat ik in Azië wel zie wat ik doe en helemaal vrij ben. Net zoals in Australië btw.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Daarnaast lijkt het me wel prettig om erg vrij te zijn.
Mijn plan is nu het volgende:
Enkeltje naar Auckland (allemaal losse tickets)
Ams -> KL
KL -> Syd
Syd -> Auck
Enkeltje naar Australië
christchurch -> Cairns
Bovenstaande vluchten al in NL boeken, aangezien je NZ niet binnen komt zonder bewijs van vertrek.
In Australië dien je alleen aan te geven dat je genoeg financiële middelen hebt om weer te vertrekken.
^Toch?;)
Onderstaande vluchten ter plekke kopen
Enkeltje naar Hanoi (allemaal losse vluchten)
Melb -> Syd
Syd -> KL
KL -> Hanoi
Enkeltje naar amsterdam
vanaf waar ik op dat moment in Azië ben en naar huis wil. Waarschijnlijk Singapore, maar dan het volgende:
Sing -> KL
KL -> Ams
Als ik alle tickets bij elkaar optel kom ik op zo'n €1600
Hebben jullie ervaring met op deze manier op reis te gaan? Een groot voordeel voor mij is dat ik in Azië wel zie wat ik doe en helemaal vrij ben. Net zoals in Australië btw.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen!