Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Jenny
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door Jenny »

Gefeliciteerd!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Gefeliciteerd!
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Wat leuk!!!! Gefeliciteerd!
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Gefeliciteerd Reismeis!

Net trouwens weer terug van een halve wereldreis, in Lelystad naar Youp van 't Hek geweest. Alleen een wat kortere show dan gepland, al vroeg na de pauze liep hij plotseling van het podium af met de woorden "ik word ziek", waarbij iedereen in eerste instantie uiteraard nog dacht dat het deel van de show was, maar al snel bleek het toch serieus: een plotselinge griepaanval.
Laatst gewijzigd door WizardOfOss op 18 dec 2013 01:38, 1 keer totaal gewijzigd.
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

Gefeliciteerd!!
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Gefeliciteerd Reismeis met MILF in wording. ;)
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O*
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Reismeis gefeliciteerd!, super leuk ^O^ . Wanneer wordt de kleine verwacht.

Zullen we ons eigen forum openen "backpacken met baby's" met topics zoals luiers scoren op reis, hoe krijg je irritante backpackers stil als je baby wil slapen, babyjetlag etc..
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Bedankt voor de felicitaties! Lief! :) Rick.. :P

Tikva, ik ben 9 juli uitgerekend. Tzt kan er wel zo'n topic geopend worden haha :P
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Reismeis schreef: Tikva, ik ben 9 juli uitgerekend. Tzt kan er wel zo'n topic geopend worden haha :P
Niks daarvan. Wauwelen over die schreeuwlelijkerds doe je maar ergens anders!

grapje...
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Reismeis, gefeliciteerd wat leuk!

Ik ben weer terug uit Newcastle, zo'n minicruise is best leuk! Lekker relaxen op de boot, naar de film, beetje eten en leuke live music. Daarna een paar uur in Newcastle rondgebanjerd, eerst beetje christmasshopping en daarna nog beetje sightseeing, en weer terug naar de boot. Op de boot eerst even lekker uitgerust en daarna naar de live music geluisterd en beetje gedanst! We hebben lekker weer gehad en je voelt je er echt even lekker tussenuit!

Ik wil jullie alvast fijne feestdagen toewensen!
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Zo'n mini cruise lijkt me best leuk! Hoe lang had je nu tijd in New Castle? Ben zelf alleen op de terugweg van Edinburgh er door heen gelopen omdat we vanaf daar met de boot naar NL gingen.

vanmorgen in rare situatie beland dat ik erachter kwam dat vanmorgen vroeg een Poolse schaatstrainer is overleden. Heel raar, ook omdat ik hem al lange tijd niet heb gezien. Er is een ex pupil van hem die sinds hij gestopt is, niet meer echt contact heeft met wie dan ook in het wereldje, behalve met mij....Bewuste keuze destijds. Toen ik het nieuws las, moest ik ineens eraan denken dat waarschijnlijk ook niemand hem kan vertellen dat zijn ex-trainer heen is gegaan. Na overleg met deze en genen, bleek ik inderdaad als enige nog over contactgegevens te beschikken...dus de vervelende boodschap over moeten brengen terwijl ik veel verder van alles afsta. Voelde niet leuk en heel raar.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

@menasil, dat is vervelend nieuws en nog vervelender om dan dat nieuws ook over te moeten brengen :(

Je hebt niet heel veel tijd in zo'n stad, je komt om 9 uur met de boot aan, dan moet je van boord af, door de douane en naar de bus. Denk dat wij rond 10 uur in de stad stonden, en om 15.45 vertrok de laatste bus weer terug naar de boot. Er waren een aantal die de bus hadden emist en nog met taxi zijn terug gegaan. De boot vertrok om 17.00 uur weer terug naar Nederland.. Je bent er ook met op de boot zijn wel even helemaal lekker tussenuit! Scheelt verder ook dat Newcastle niet heel groot is, maar als je bijvoorbeeld nog naar Angel of the North wil dat nog weer 6km uit de stad ligt wordt dat toch wel lastig. Het centrum is alles wel te belopen.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Vanmorgen even bij het glazen huis geweest, daar moet je toch even naar toe als het zo dichtbij is haha. Het was lekker rustig, heerlijk! Nog even een optredentje van Kensington meegepakt, leuk! Zijn er meer forummers die bij het glazen huis zijn geweest?
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Dit jaar niet. Ik ben er tijd terug geweest, mooi optreden van Armin van Buuren gezien toen! En ook natuurlijk liedje aangevraagd.

Wat is de Angel of the North :$
Plaats reactie