wat is de volgende bestemming
- Michelle89
- Reisexpert
Re: wat is de volgende bestemming
@menasil: nee nog niet, ben benieuwd en heb er super veel zin in! 

Ticket naar Rome geboekt voor februari. Studie zien we dan wel weer, tot nu alleen maar goede cijfers terug.Jenny schreef:De 'waarom niet' heet studieTikva schreef:Macedonie cool!,staat ook hoog op mijn wensenlijst.
En Rome waarom niet als je een beetje leuk ticket kan vinden.![]()
Ticketprijs interesseert me niet heel veel (binnen bepaalde grenzen), ik ga met mijn moeder en die betaalt liever ietsjes meer voor goede vluchttijden.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ik denk dat het in die periode wel druk is en je zit met toegankelijkheid ivm sneeuw maar Banff National park is zo mooi!!!Michelle89 schreef:@menasil: nee nog niet, ben benieuwd en heb er super veel zin in!
Verder in Calgary zelf: Je kan er lekker shoppen, maar ook Calgary Tower is bij helder weer mooi. En als je tijd hebt, ga zeker even koffie drinken bij The Roasterie vlakbij Ctrain halte Sunny Side aan de 10 Street Northwest. Ga het Calgary artikel deze week updaten en zal die dan ook erin zetten. Zo lekkere koffie. Zitten sowieso leuke tentjes in Kensington!
- Michelle89
- Reisexpert
Tnx voor de tips! Het is ook een beetje afwachten of mn broer en schoonzus dan werken, waarschijnlijk niet. Dus die sleuren me overal wel naartoe haha. Volgens mij is Banff NP dicht, dat zei mn broer iig.menasil schreef:Ik denk dat het in die periode wel druk is en je zit met toegankelijkheid ivm sneeuw maar Banff National park is zo mooi!!!Michelle89 schreef:@menasil: nee nog niet, ben benieuwd en heb er super veel zin in!
Verder in Calgary zelf: Je kan er lekker shoppen, maar ook Calgary Tower is bij helder weer mooi. En als je tijd hebt, ga zeker even koffie drinken bij The Roasterie vlakbij Ctrain halte Sunny Side aan de 10 Street Northwest. Ga het Calgary artikel deze week updaten en zal die dan ook erin zetten. Zo lekkere koffie. Zitten sowieso leuke tentjes in Kensington!

Pluspunt voor onze accommodatie in Malta (februari 2014): We kregen zojuist een herinnering van de acco en als we gebruik willen maken van de free airport pick up, dan kunnen we het vluchtnummer en tijdstip doorgeven en dan zorgen zij ervoor dat er iemand op het vliegveld staat
Ik zeg: Goede service!
Verder geen plannen. Iemand anders nog iets leuks op de planning staan?

Verder geen plannen. Iemand anders nog iets leuks op de planning staan?
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Hier staan Egypte, Rome, Macedonië en Indonesië op de planning.Reismeis schreef: Verder geen plannen. Iemand anders nog iets leuks op de planning staan?
Verder wil ik eigenlijk dit jaar niet met school mee naar Londen. Londen is leuk, maar 48 uur zonder slaap mét de verantwoordelijkheid voor 50 dolle pubers is me ds vorige keer niet zo heel goed bevallen...
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
- Reisexpert
Eind deze maand weer terug naar Thailand.
Echt heel veel zin in! Ik ben echt een beetje verliefd geworden op dat land en na 3 maanden Indonesië en drie maanden Maleisië ben ik wel weer toe aan een beetje Thailand...
Ben al aan het oefenen; neung, song, sahm... : )
Maar niet alleen dat, ik ga daar ook nog 2 vriendinnen uit Nederland treffen die lekker 7 weken op vakantie zijn met hun dochtertje. Ga dus een beetje met ze mee reizen en een beetje m'n eigen ding doen. We zien wel hoe het gaat, maar verheug me er enorm op.
In april komt m'n beste vriendin me weer opzoeken voor een maand.
Ze wil graag duiken op de Similan eilanden en naar Myanmar. Ook leuk dus!
Wat ik tussendoor ga doen, weet ik nog niet. Misschien wel eens tijd voor Cambodja of zo.
Man, wat heb ik het toch goed : )
Echt heel veel zin in! Ik ben echt een beetje verliefd geworden op dat land en na 3 maanden Indonesië en drie maanden Maleisië ben ik wel weer toe aan een beetje Thailand...
Ben al aan het oefenen; neung, song, sahm... : )
Maar niet alleen dat, ik ga daar ook nog 2 vriendinnen uit Nederland treffen die lekker 7 weken op vakantie zijn met hun dochtertje. Ga dus een beetje met ze mee reizen en een beetje m'n eigen ding doen. We zien wel hoe het gaat, maar verheug me er enorm op.
In april komt m'n beste vriendin me weer opzoeken voor een maand.
Ze wil graag duiken op de Similan eilanden en naar Myanmar. Ook leuk dus!
Wat ik tussendoor ga doen, weet ik nog niet. Misschien wel eens tijd voor Cambodja of zo.
Man, wat heb ik het toch goed : )
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Klinkt gezellig, Trav. Leuke vooruitzichten! Wanneer komen jouw vriendinnen?
Leuk, Jenny! Ik kan me voorstellen dat je Londen dit jaar wilt overslaan haha.
Vooralsnog alleen Malta op de planning volgend jaar. Als de baby er is en het allemaal goed gaat, willen we in het najaar nog even met zijn drietjes weg. Maar geen idee wat, waar of wanneer.
Leuk, Jenny! Ik kan me voorstellen dat je Londen dit jaar wilt overslaan haha.
Vooralsnog alleen Malta op de planning volgend jaar. Als de baby er is en het allemaal goed gaat, willen we in het najaar nog even met zijn drietjes weg. Maar geen idee wat, waar of wanneer.
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
-
- Reisexpert
We komen op 31 december ongeveer tegelijk aan in Surat Thani en reizen dan met elkaar meteen door naar Ko Phangan.Reismeis schreef:Klinkt gezellig, Trav. Leuke vooruitzichten! Wanneer komen jouw vriendinnen?
Zeg, wanneer zou die poepmachine van jou eigenlijk moeten komen?

You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
Buenos Aires eind januari 
Vervolgens een cursus spaans doen om dan zuid en midden Amerika ontdekken!

Vervolgens een cursus spaans doen om dan zuid en midden Amerika ontdekken!
Mooie reisjes!
Ik ga op volgende week paar dagen naar Hamburg. Week later zit ik alweer in vliegtuig naar Noorwegen om EK Allround in Hamar te bekijken. Dan 2 maanden rust en pakken we de auto naar Inzell.
Qua zomervakantie of andere grotere vakantie weet ik het nog niet...veel ideeën maar hangt er maar net van af wanneer ik vrij ga nemen enzovoort. Tot begin juni/half juni zit ik op m'n werk verder wat moeilijker qua langere tijd vrij nemen omdat ik een stagiaire ga begeleiden vanaf februari. Als ik dan alleen maar weg ben, is dat niet zo handig
Ik ga op volgende week paar dagen naar Hamburg. Week later zit ik alweer in vliegtuig naar Noorwegen om EK Allround in Hamar te bekijken. Dan 2 maanden rust en pakken we de auto naar Inzell.
Qua zomervakantie of andere grotere vakantie weet ik het nog niet...veel ideeën maar hangt er maar net van af wanneer ik vrij ga nemen enzovoort. Tot begin juni/half juni zit ik op m'n werk verder wat moeilijker qua langere tijd vrij nemen omdat ik een stagiaire ga begeleiden vanaf februari. Als ik dan alleen maar weg ben, is dat niet zo handig

Ik ben net een ruime week terug uit India. Het was mijn derde bezoek, maar dat land blijft verrassen en betoveren
Drie weken door Rajasthan getrokken en daarna een week uitgerust in het zuiden aan het strand. Ik weet niet of ik het noorden echt leuk vond, maar het was zeker prachtig en indrukwekkend, ik had het niet willen missen. Stiekem denk ik dat ik het zuiden fijner vind om te reizen, zeker als vrouw.
Nu nog drie maanden thuis en daarna vlieg ik naar Seoul voor een half jaar Azië

Nu nog drie maanden thuis en daarna vlieg ik naar Seoul voor een half jaar Azië

Volg mijn omzwervingen op http://reizigster.blogspot.com
Klinkt goed!
Hier nog een lang weekendje Fez geboekt voor in februari.
Hier nog een lang weekendje Fez geboekt voor in februari.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Ohhh Fez!!! Prachtige stad!
Volg mijn omzwervingen op http://reizigster.blogspot.com
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Zojuist tickets geboekt voor tijdens het Chinees Nieuwjaar.
We gaan 12 dagen naar de Filipijnen! We vliegen naar & van Manilla, heb er zo'n zin in! Laatste trip was afgelopen zomer naar de Verenigde Staten.
Tips zijn van harte welkom
We gaan 12 dagen naar de Filipijnen! We vliegen naar & van Manilla, heb er zo'n zin in! Laatste trip was afgelopen zomer naar de Verenigde Staten.
Tips zijn van harte welkom

Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland