Uitreisticket Vietnam nodig?
Uitreisticket Vietnam nodig?
Hoi allemaal,
Waarschijnlijk een vraag die al eerder is gesteld, maar kan het nergens vinden en zit op dit moment in sri lanka met erg slecht internet dus ik hoop dat iemand me kan helpen.
Is het in vietnam hetzelfde geregeld qua visa als in bv thailand? Hiermee bedoel ik, als je van te voren een visum hebt voor Vietnam, moet je dan ook nog een uitreistickets hebben?
Wij komen vanuit Maleisie binnen met vliegtuig en verlaten vietnam met de trein naar china.
Bedankt alvast!
Waarschijnlijk een vraag die al eerder is gesteld, maar kan het nergens vinden en zit op dit moment in sri lanka met erg slecht internet dus ik hoop dat iemand me kan helpen.
Is het in vietnam hetzelfde geregeld qua visa als in bv thailand? Hiermee bedoel ik, als je van te voren een visum hebt voor Vietnam, moet je dan ook nog een uitreistickets hebben?
Wij komen vanuit Maleisie binnen met vliegtuig en verlaten vietnam met de trein naar china.
Bedankt alvast!
Febr'15 - Keulen
Maart'15 - Gdansk, Polen
Mei'15 - Roadtrip de Balkan (Macedonie, Albanie, Kosovo)
Juli'15 - Londen
Okt5 - Barcelona
Reisverhalen en tips nu online --> http://www.travelaar.nl (Veel info over Azië & Europa)
Maart'15 - Gdansk, Polen
Mei'15 - Roadtrip de Balkan (Macedonie, Albanie, Kosovo)
Juli'15 - Londen
Okt5 - Barcelona
Reisverhalen en tips nu online --> http://www.travelaar.nl (Veel info over Azië & Europa)
Re: Uitreisticket Vietnam nodig?
Zelf mijn visum in Laos geregeld maar denk dat dit niets uit moet maken.
Maar ik had geen uitreisticket. ben overland binnengekomen en ook overland weer vertrokken.
Wel moet je bij het aanvragen van je visum aangeven wanneer je deze wil laten ingaan. Vanaf dan beginnen ook je 30 dagen te tellen, ook al ben je nog niet vietnam binnengegaan!
Maar ik had geen uitreisticket. ben overland binnengekomen en ook overland weer vertrokken.
Wel moet je bij het aanvragen van je visum aangeven wanneer je deze wil laten ingaan. Vanaf dan beginnen ook je 30 dagen te tellen, ook al ben je nog niet vietnam binnengegaan!
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Vorig jaar heb ik mijn visum voor Vietnam in Cambodja geregeld. Wij hadden ook geen uitreisticket voor Vietnam. Je kan er voor kiezen wanneer je je visum in laat gaan, toen der tijd pas twee weken later het visum in laten gaan. Bedenk dus goed wanneer je Vietnam verwacht binnen te gaan, want je hebt maar 30 dagen.
Enige die er moeilijk over zouden kunnen doen is de vliegtuigmaatschappij. Ik ben een keertje het vliegtuig uitgeschopt omdat ik geen exit-ticket had. Als je zelf wat in elkaar knutseld dat op de reservering van een of ander treinticket lijkt moet het goed komen. 

Greed isn't going anywhere. They should put that up on a billboard across Times Square!