reizen met alleen handbagage
reizen met alleen handbagage
Hoi!
Mijn vriend en ik gaan in 2014 vijf maanden door Zuid-Amerika reizen. We willen graag met alleen handbagage reizen en zijn nu op zoek naar een goede en praktische rugzak die aan een aantal eisen voldoet:
- handbagageformaat (ongeveer 40liter)
- heupband
- mogelijkheid om dingen vast te binden aan de tas
Tot nu toe hebben we alleen maar Amerikaanse sites gevonden en dan kun je de rugzak natuurlijk niet eerst bekijken en evt. terugsturen.
Dus wie weet er winkels in Nederland, Belgie of vlak over de grens in Duitsland waar ze degelijke tassen verkopen? En dan niet de standaard winkels als Bever, Perry enz. Die hebben we natuurlijk al gecheckt!
Groeten Marja
Mijn vriend en ik gaan in 2014 vijf maanden door Zuid-Amerika reizen. We willen graag met alleen handbagage reizen en zijn nu op zoek naar een goede en praktische rugzak die aan een aantal eisen voldoet:
- handbagageformaat (ongeveer 40liter)
- heupband
- mogelijkheid om dingen vast te binden aan de tas
Tot nu toe hebben we alleen maar Amerikaanse sites gevonden en dan kun je de rugzak natuurlijk niet eerst bekijken en evt. terugsturen.
Dus wie weet er winkels in Nederland, Belgie of vlak over de grens in Duitsland waar ze degelijke tassen verkopen? En dan niet de standaard winkels als Bever, Perry enz. Die hebben we natuurlijk al gecheckt!
Groeten Marja
Re: reizen met alleen handbagage
Ik heb zelf goede ervaring met een 35L tas van declathon. Veel ruimte, netjes aan de zijkant voor water, nog wat bandjes en gespen en zo'n mesh achterkant (van dat gaatjesspul) tegen het zweten.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ik weet niet waar je woont, maar bij de Wit in Schijndel hebben ze ook enorm veel spullen. Je moet wel in het juiste seizoen er gaan kijken (nu is het overgrote deel voor Wintersport b.v.) Ook en rondom Nijmegen heb je dergelijke winkels (maar wel kleiner).
Ik heb een deuter rugtas die aan je eisen voldoet. Die gebruik ik binnen europa om alleen met handbagage te reizen. Ben er erg tevreden over.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Ik heb een deuter rugtas die aan je eisen voldoet. Die gebruik ik binnen europa om alleen met handbagage te reizen. Ben er erg tevreden over.
Maar goed zoals in je andere topic lijkt alleen handbagage voor zuid-amerika me echt geen optie.
Maar goed zoals in je andere topic lijkt alleen handbagage voor zuid-amerika me echt geen optie.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Zelf vindt ik de Osprey serie heel erg mooi en licht.