Backpacking van Miami naar... ?
Backpacking van Miami naar... ?
Hoi,
ik heb mij hier net ingeschreven omdat ik met een vraag zit ivm mijn backpack trip volgend jaar.
Het 3de weekend van maart ga ik met 2 vrienden naar het bekende Ultra Music festival in Miami. We blijven er een weekje om de hele Miami music week mee te maken maar hierna gaan mijn vrienden terug naar huis (België). Ik daarentegen wil net verder trekken, nu ben ik eens in Amerika, nu wil ik ook wel iets hebben gezien.
Ik heb wat opzoekingswerk gedaan maar dit draaide op niet veel resultaat uit.
De vraag die ik heb is of er hier mensen zijn die al ervaring hebben met vertrek/tussenstop/.. in Miami en vanwaar komen jullie?
Ik heb geen flauw idee waar ik na Miami naartoe moet trekken...
Tijd en geld is niet echt een 'groot' probleem aangezien ik al een aantal jaar heb gewerkt. Uiteraard wil ik niet alles opspenderen maar het toch een beetje binnen de perken houden.
Hopelijk is er iemand die mij toch een beetje verder kan helpen!
Alvast bedankt!
Yannick
ik heb mij hier net ingeschreven omdat ik met een vraag zit ivm mijn backpack trip volgend jaar.
Het 3de weekend van maart ga ik met 2 vrienden naar het bekende Ultra Music festival in Miami. We blijven er een weekje om de hele Miami music week mee te maken maar hierna gaan mijn vrienden terug naar huis (België). Ik daarentegen wil net verder trekken, nu ben ik eens in Amerika, nu wil ik ook wel iets hebben gezien.
Ik heb wat opzoekingswerk gedaan maar dit draaide op niet veel resultaat uit.
De vraag die ik heb is of er hier mensen zijn die al ervaring hebben met vertrek/tussenstop/.. in Miami en vanwaar komen jullie?
Ik heb geen flauw idee waar ik na Miami naartoe moet trekken...
Tijd en geld is niet echt een 'groot' probleem aangezien ik al een aantal jaar heb gewerkt. Uiteraard wil ik niet alles opspenderen maar het toch een beetje binnen de perken houden.
Hopelijk is er iemand die mij toch een beetje verder kan helpen!
Alvast bedankt!
Yannick
Re: Backpacking van Miami naar... ?
Je zit vlakbij fort lauderdale vliegveld met lowcost vluchten naar midden en zuid amerika. Keuze genoeg dus. Of wil je in de USA blijven dan zou ik kijken naar een bezoek aan de everglades.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Ik ga zoizo in de USA blijven omdat men aanraad om niet alleen naar Zuid-Amerika te gaan. De USA heeft ook genoeg te bieden dacht ik. Everglades stond zeker op het lijst omdat veel mensen dit ook zeker aanraden. Maar dan.. ja kan er ook geen dagen blijven rondhangen.
hoeveel tijd heb je? Er is genoeg te zien...
Ik schat ongeveer 2 maand. Tuurlijk is er veel te zien maar het moet ook nog een haalbare kaart zijn om overal te geraken en het ook een beetje betaalbaar te houden.
Je bent in Florida, en daar is genoeg te doen! Kijk maar:
Disney World, The Keys, St. Augustine, Kennedy Space Center, Fort Lauderdale, St. Petersburg, leren surfen in Cocoa Beach, shoppen bij de grote malls, Sanibel Island, uitgaan in Gainesville, Tampa, Jacksonville en Kayakken in Weeki Wachee Springs State Park.
Disney World, The Keys, St. Augustine, Kennedy Space Center, Fort Lauderdale, St. Petersburg, leren surfen in Cocoa Beach, shoppen bij de grote malls, Sanibel Island, uitgaan in Gainesville, Tampa, Jacksonville en Kayakken in Weeki Wachee Springs State Park.

Er zijn beslist plekken in Zuid-Amerika dir prima te doen zijn voor mensen die alleen reizen.Artisse schreef:Ik ga zoizo in de USA blijven omdat men aanraad om niet alleen naar Zuid-Amerika te gaan.
Desalniettemin heeft de VS ook vanalles te bieden en het spaart je een lange vlucht.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Een collega van me is afgelopen zomer in 3 (!) weken van new york naar Miami gereden. Dat is wel een heel eind en zeker als je bedenkt dat hij in zowel new York als Washington wat langer is gebleven. Je zou misschien kunnen denken aan langs de kust naar boven te kunnen reizen of misschien juist naar de westkust. Mijn exvriend is in 3 maanden met openbaar vervoer vanaf New York naar San Fransisco gereisd met een backpack. Eea ligt ook aan je interesses.
ow dan heb je tijd zat. Meerdere opties lijkt mij dan. Florida vind ik zelf niet zo een boeiede staat. Wellicht naar het westen rijden. Wel erg ver uiteraard, Of zoals hierboven naar NYC of misschien door Alabama e.d. naar Chicago.
Zou wel zorgen dat je een auto kan huren.
Zou wel zorgen dat je een auto kan huren.