tours boeken, van tevoren of ter plaatse?
-
- Vakantieganger
tours boeken, van tevoren of ter plaatse?
hey mates!
over n kleine maand ga ik naar australie, en ik wil verschillende tours gaan doen. ik ga van tevoren al een tour boeken bij uluru, omdat ik daarheen vlieg. Maar bijvoorbeeld fraser island, blue mountains en the great ocean road misschien ter plaatse boeken?
hoe hebben jullie dit gedaan? ik zit er een beetje mee dat ik niet precies weet welke dag ik waar ben..
Groetjes!
over n kleine maand ga ik naar australie, en ik wil verschillende tours gaan doen. ik ga van tevoren al een tour boeken bij uluru, omdat ik daarheen vlieg. Maar bijvoorbeeld fraser island, blue mountains en the great ocean road misschien ter plaatse boeken?
hoe hebben jullie dit gedaan? ik zit er een beetje mee dat ik niet precies weet welke dag ik waar ben..
Groetjes!
-
- Reisexpert
Re: tours boeken, van tevoren of ter plaatse?
Zelf geen ervaring met tours in Australie. Maar volgens mij zijn deze net als in Azie en Zuid-Amerika overal ter plekke goed te boeken.
Er zijn zeer veel backpackers in Ozzie en er zijn goede faciliteiten. Ter plekke is het ook nog eens goedkoper dan nu online lijkt me.
Er zijn zeer veel backpackers in Ozzie en er zijn goede faciliteiten. Ter plekke is het ook nog eens goedkoper dan nu online lijkt me.
Je kunt dit makkelijk ter plekke boeken. Voordeel is ook dat je verschillende tours kunt vergelijken en bij andere reizigers kunt vragen welke zij goed en minder goed vonden.
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik had fraser island van te voren geboekt omdat ik goede aanbieding tegen kwam, maar voor de rest allemaal ter plekke, Uluru vloog ik heen en kon ik de volgende dag meteen met een tour mee, zelfde in Darwin en veel andere plekken. Zo leg je je ook niet teveel vast en kan je ter plekke beslissen waar je zin in hebt.. Enige tour die bij mij vol zat was in Cairns met Uncle Brian's tour maar toen hebben we de tour zelf gedaan met eigen auto..
Onze ervaring is in principe alles ter plekke boeken. Wij hadden alleen Uluru/ Kings Canyon (3 dagen) van te voren geboekt, maar zelfs dat was achteraf niet nodig geweest. Je zult tijdens je route door Australië ongetwijfeld nog je route wijzigen en dan is het heel fijn dat je met een tour niet vast zit aan een bepaalde datum.
-
- Vakantieganger
Thanks! Ik ben daar inmiddels achtergekomen, ik zit nu voer dagen in Oz en heb zelf daags van tevoren n tour naar fraser island geboekt, ging perfect!! Groetjes!