Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
Merci. Zal dus nog een dagje hier blijven.
Gisteren eerste motorrijles gehad!
Was toch wel even wat anders dan zon 100cc brommertje in vietnam
Maar wel echt heel leuk! ook al regende het. Ook al een stuk op en openbare weggereden

Was toch wel even wat anders dan zon 100cc brommertje in vietnam

Maar wel echt heel leuk! ook al regende het. Ook al een stuk op en openbare weggereden

Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Leuk Sander! Goed van je, bikkelen in de regen 

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Motorrijden is inderdaad erg leuk.
Ik heb nu iets van 7 jaar mijn motorrijbewijs en ik rijd nog altijd met erg veel plezier rond. Niks mooier dan de weg op te kunnen met de 'vrijheid' die je op de weg krijgt en even lekker nergens aan hoeft te denken.

Groeten uit het ijskoude Calgary. Morgen -6 graden en dan maandag naar Los Angeles waar het zon 25 graden is hahaha
Veel plezier Menasil! Van het ene uiterste in het andere 

- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Dat zijn wel lekkere temperatuursverschillen 
Ik ben weer terug uit Londen, heb een fantastische en inspirerende week gehad! Zo ontzettend veel mensen ontmoet en ideeen opgedaan..
Gisteren nog even naar Glow festival in Eindhoven geweest... het is helaas niet meer zo bijzonder als aantal jaar geleden, was vooral leuk door de mensen met wie ik was

Ik ben weer terug uit Londen, heb een fantastische en inspirerende week gehad! Zo ontzettend veel mensen ontmoet en ideeen opgedaan..
Gisteren nog even naar Glow festival in Eindhoven geweest... het is helaas niet meer zo bijzonder als aantal jaar geleden, was vooral leuk door de mensen met wie ik was

Gisteren heb ik een fotografieworkshop gegeven vanuit een ander reisforum. Was een beetje raar: de aanwezige mensen waren zo stil en mak... Ik had moeite een discussie uit te lokken, wat voor mijn gevoel niet echt lukte.
Na afloop van de workshop kreeg ik wel veel vragen en complimenten. Waarschijnlijk legde ik de lat te hoog
Verder weinig nieuws. Vandaag een soort van baaldag en (tijdelijk) een hekel aan mijn leventje op dit moment, wat eigenlijk alleen bestaat uit werk en studie en bijna nul vrije tijd. Ik voel me net een robot
Over een paar dagen een grote opdracht voor mijn studie inleveren, hopelijk daarna iets meer tijd voor mezelf 
Na afloop van de workshop kreeg ik wel veel vragen en complimenten. Waarschijnlijk legde ik de lat te hoog

Verder weinig nieuws. Vandaag een soort van baaldag en (tijdelijk) een hekel aan mijn leventje op dit moment, wat eigenlijk alleen bestaat uit werk en studie en bijna nul vrije tijd. Ik voel me net een robot

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Herkenbaar Jenny, zijn soms van die periodes he. Hopelijk snel weer wat meer tijd voor leuke dingen en wat je zelf wil doen in plaats van wat je moet doen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Zo, ben weer terug van weggeweest! Vanmorgen geland na een lange reis. Maar wat is een jetlag toch vreselijk irritant.... had vanavond een vergadering maar ik heb besloten die maar te cancelen... ben al de halve dag aan het hoesten en proesten en dat wordt niet wat zo 
Zo maar de koelkast gaan vullen en vanavond eens beginnen met de vele foto's te bekijken. Hoe is het hier verder met iedereen??

Zo maar de koelkast gaan vullen en vanavond eens beginnen met de vele foto's te bekijken. Hoe is het hier verder met iedereen??
Welkom terug! Ik jetlag met je mee
Afgelopen nachten meer dan 13 uur geslapen, daarvoor ruim 48 uur niet, vannacht om 3 's nachts wakker en een uurtje of 4 slaap. Moet zeggen dat ik nu nog niet moe ben 

Ik had op de heenweg er dus totaal geen last van. Ik stond om 2:15 op op onze tijd en ging pas 30 uur later m'n bed in in Calgary. Daardoor bijna gelijk in het goede ritme. Dat ik de eerste dag om 6:00 wakker was, was alleen voordeel om er nog wat uit te halen
Maar de terugweg vind ik altijd stuk zwaarder. Vanmiddag wel toegegeven aan paar uurtjes slaap, mede doordat ik verkouden ben merk ik dat m'n lijf het dit keer zwaarder heeft... Hoop dat ik vannacht iig beter doorslaap en anders ga ik wel op facebook zoeken naar nog meer jetlag survivers 

Welkom terug! Oefff, sterkte met de jetlags!!! Ik slaap de laatste tijd ook niet zo goed, maar dat heeft een andere reden
Hopelijk zitten jullie snel weer in het oerhollandse ritme!
Ik ben gisteren, met een viertal collega's, naar een workshop van Bart van Campen geweest. Het onderwerp was 'Oudergesprekken'. Hij liet een aantal gesprekstechnieken zien en speelde enkele situaties, die wij als 'publiek' aandroegen, na. Het was een zeer boeiende middag! Nu nog twee weken knallen, met de Sinterklaasdrukte op school
Over Sinterklaas gesproken.. Ik zoek nog een idee voor een surprise
Iemand een goed idee?

Ik ben gisteren, met een viertal collega's, naar een workshop van Bart van Campen geweest. Het onderwerp was 'Oudergesprekken'. Hij liet een aantal gesprekstechnieken zien en speelde enkele situaties, die wij als 'publiek' aandroegen, na. Het was een zeer boeiende middag! Nu nog twee weken knallen, met de Sinterklaasdrukte op school

Over Sinterklaas gesproken.. Ik zoek nog een idee voor een surprise

zelf een enorme hekel aan suprises maken dus nee, van mij geen tip 
Zelf net weer terug uit london. was er samen met 8 vrienden geweest. Oftewel een lekker mannenweekendje gehad. Veel pints en weinig cultuur. Wat ik zo voor een keer niet erg vind aangezien ik al ooit in london was geweest. Maar blijft wel echt een hele leuke stad! (en duur helaas
)

Zelf net weer terug uit london. was er samen met 8 vrienden geweest. Oftewel een lekker mannenweekendje gehad. Veel pints en weinig cultuur. Wat ik zo voor een keer niet erg vind aangezien ik al ooit in london was geweest. Maar blijft wel echt een hele leuke stad! (en duur helaas

Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Wat voor een soort surprise zoek je, Reismeis?
Ik moet een gedicht maken voor zaterdag. Traditiegetrouw maak ik dat pas de dag of de ochtend voor de happening. Tot die tijd heb ik geen inspiratie, maar op de dag zelf schud ik het zo uit m'n mouw
Komend weekend is mijn eerste vrije weekend in 2 maanden. Ik heb er ontzettend veel zin in! Zaterdagmiddag chocoladeletterduik (zoals het woord doet vermoeden: letters opduiken uit de Grevelingen) en dan eten en dan surprises. Zondag adventwandeling met m'n pa ergens in Limburg..
Ik moet een gedicht maken voor zaterdag. Traditiegetrouw maak ik dat pas de dag of de ochtend voor de happening. Tot die tijd heb ik geen inspiratie, maar op de dag zelf schud ik het zo uit m'n mouw

Komend weekend is mijn eerste vrije weekend in 2 maanden. Ik heb er ontzettend veel zin in! Zaterdagmiddag chocoladeletterduik (zoals het woord doet vermoeden: letters opduiken uit de Grevelingen) en dan eten en dan surprises. Zondag adventwandeling met m'n pa ergens in Limburg..
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie