Vliegticket N-Z

Stel hier al je vragen over Nieuw-Zeeland. Van het Noordereiland tot het Zuidereiland en van vulkanen tot grotten.
Plaats reactie
Daniii
Wereldreiziger
Contacteer:

Vliegticket N-Z

Bericht door Daniii »

Is er dan nergens een goedkoper ticket te vinden naar Nieuw-Zeeland?!! Het is zo frustrerend dat alles minstens anderhalfduizend euro kost! Ik ben ook erg laat met boeken (januari wil ik weg) dus alle goedkopere tickets zijn al weg..
Nou vroeg ik me af of je nergens aan een last minute kan komen. Er moeten toch zeker ook wel eens annuleringen voorkomen?
En heeft iemand er ervaring mee om gewoon naar schiphol te rijden en daar te kijken of je er nog bij past? En wat betaal je dan uiteindelijk nog voor zo'n stoel?

Bedankt,
een wanhopig meisje :?
Larissa
Wereldreiziger
Contacteer:

Re: Vliegticket N-Z

Bericht door Larissa »

Hi Dani!

Helaas door de hoge brandstoftoeslagen zijn de tickets zo duur geworden. Denk niet dat je dit veel zult kunnen ontlopen.
Het ligt er ook maar net aan wat voor ticket je zoekt, jaarticket, open ticket etc...Januari is ook nog eens hoogseizoen voor Australie en NZ. Persoonlijk heb ik geen ervaring met zomaar naar Schiphol rijden en wel zien. Ik hoor wel veel van mensen die dat doen redelijk wat meevallers hebben maar dit zijn geen mensen die gaan backpacken of voor langere tijd weg gaan. Deze hebben het ticket meestal al in de peiling. Lastminute tickets zijn meestal geen jaartickets etc.
Heb je Australian Backpackers al eens geprobeerd voor een ticket? http://www.backpackers.nl. Ik heb goede ervaringen met hun en zoeken altijd de voordeligste vlucht voor je uit.Telefoonnummer staat ook op de site. Maar houd er in ieder geval rekening mee dat je ticket echt niet veel goedkoper gaat worden :-(

Succes!
Larissa
'The world is a book, of which those who stay in one place read only one page'
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Emirates hebben deze maand verschillende aanbiedingen naar Azie en de Pacific met vertrek vanaf Dusseldorf. Misschien zit daar iets bij?

Tickets zijn o.a. te boeken via http://www.cheaptickets.nl
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
jelledaems

Bericht door jelledaems »

Zelf heb ik op verschillende plaatsen al gelezen dat je de vliegtickets best zo vroeg mogelijk boekt om ze zo goedkoop mogelijk te hebben. Ik zou graag in december 2011 naar NZ gaan, dus dit is meer dan een jaar op voorhand. De meeste maatschappijen hebben zelfs voor die periode nog geen tickets beschikbaar.

Rond januari zou ik dan toch mijn ticket al willen boeken in de hoop dat dit werkelijk goedkoper is. Wat is trouwens een jaarticket? Is dat een gewoon retour-ticket?

Groetjes
Jelle
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

jelledaems schreef:Rond januari zou ik dan toch mijn ticket al willen boeken in de hoop dat dit werkelijk goedkoper is. Wat is trouwens een jaarticket? Is dat een gewoon retour-ticket?
De meeste retourtickets hebben maar een geldigheid van 30 of 60 dagen, en heel soms 3 maanden. Dat hangt af van de maatschappij. Wil je langer blijven, dan komt je ticket automatisch in een (vaak) duurdere klasse. Je zit echter in dezelfde kist, en je krijgt dezelfde sevice. In dat opzicht is een jaartickets hetzelfde als een gewoon ticket.

Soms kun je wel de retourdatum wijzigen wat normaal niet kan, maar ook dit hangt weer van de maatschappij af.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Plaats reactie