Goedkope tickets Costa Rica en Nicaragua
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Goedkope tickets Costa Rica en Nicaragua
Zojuist een vliegticket geboekt naar Nicaragua in februari voor 570 euro! De reis duurt in totaal 19,5 uur, met overstap in Londen en Miami. Ik zag dat er ook tickets zijn voor 528 naar Nicaragua (andere data). Tickets naar Costa Rica (Liberia) zag ik al vanaf 508 euro! Vliegen via American Airlines. Volgens mij is dit redelijk goedkoop, dus ik dacht ik deel het even!
Ga naar m'n blog http://www.travellust.nl voor info over Zuidoost-Azië, Nicaragua, IJsland, citytrips en meer.
Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon
mei: New York
jun: Kroatië, Texel, Frankrijk
jul: Zeeland
aug: Berlijn
sep: Spanje
okt: Marokko
Reisagenda '15:
-
Re: Goedkope tickets Costa Rica en Nicaragua
Bedankt!
Via welke website heb je die gevonden?
Ik ben hard op zoek!
Via welke website heb je die gevonden?
Ik ben hard op zoek!
Air France en Delta hadden de afgelopen weken aanbiedingen voor onder de 500 euro vanaf Dusseldorf en zelfs Amsterdam.
Wij gaan vanaf Dusseldorf voor onder de 500 p.p., hebben dit kansje gegrepen.
American Airlines heeft nu voor rond 600 vanaf Dusseldorf in onder andere februari een aanbieding zo te zien.
Tix.nl geeft € 608 p.p. aan voor 4 februari - 27 februari. Heb andere data niet bekeken.
Wij gaan vanaf Dusseldorf voor onder de 500 p.p., hebben dit kansje gegrepen.
American Airlines heeft nu voor rond 600 vanaf Dusseldorf in onder andere februari een aanbieding zo te zien.
Tix.nl geeft € 608 p.p. aan voor 4 februari - 27 februari. Heb andere data niet bekeken.
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
Ik heb ook geboekt van Amsterdam naar Guatemala City. als je max een maand blijft kwam het op 470 euro, via tripair zelf voor 430 euro, maar die website betrouw ik niet zo.
Weet iemand tot wanneer de aktie van Delta loopt?
Geen idee. Ik heb drie weken geleden geboekt aan 470 euro, maar nu staat hetzelfde ticket al aan 525 euro.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Sorry voor de late reactie! Ik heb mijn ticket geboekt via Cheaptickets! k weet niet of de prijzen die ik net noemde nu nog actueel zijn.
Ga naar m'n blog http://www.travellust.nl voor info over Zuidoost-Azië, Nicaragua, IJsland, citytrips en meer.
Reisagenda '15:
Reisagenda '15:
Ik denk dat de actie regelmatig terug komt. Er zijn verschillende maatschappijen die hieraan meedoen. Delta & KLM in ieder geval. De een vliegt via Atlanta de andere via Panama. Ik hoorde ook dat Iberia hele goedkope opties had, maar dan moest je wel drie keer overstappen.Retse schreef:Weet iemand tot wanneer de aktie van Delta loopt?