Emirates Hotel Dubai

Stel hier je overige vragen over Azië, die niet opgenomen zijn in de andere sub-forums van Azië. Denk hierbij aan: Japan, Myanmar, Filipijnen, Korea, Singapore en de Stannen in Midden Azië.
Plaats reactie
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Emirates Hotel Dubai

Bericht door Moira »

Hallo,

Wat ik dus heb gelezen is dat als je een stopover hebt van meer dan 8 uur je gratis een overnachting in een hotel krijgt van Emirates.
Nou is dit omdat ik misschien naar Nederland ga en ik een goeie deal vond via Emirates maar het heeft een stopover van 10 uur in Dubai.

Heeft iemand ervaring met dit? Ik las ook dat het niet voor alle vliegtickets zou gelden.
Ik dacht vraag het eerst hier en ik zal sowieso Emirates hier zelf ook nog om vragen.

groetjes van Moira
ricardobuma
Wereldreiziger
Contacteer:

Re: Emirates Hotel Dubai

Bericht door ricardobuma »

Ik heb geen ervaring met dit concept, maar vond wel hier en hier informatie waarin Emirates het heeft bevestigd. Met een stop van 8 uur en economy class lijk je dus te voldoen aan de eerste eisen, maar ik meen er uit op te maken dat het ook te maken heeft met de fare class, dus één van die letters als Y-, V- en X-klasse enzo.

Kijk even binnen 'manage your booking'; ik kan van m'n eigen vluchten herinneren dat je daar het meeste wel kunt vinden en aanpassen / aanvragen.
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Moira »

Hallo,

Dat is waar in de informatie ook vandaan heb en inmiddels al had gelezen. Alleen ik zoek mensen die er ook echt ervaring mee hebben. Ik heb Emirates ook gemailt want ik wil geen ticket gaan boeken en dan blijkt dat ik er geen recht op heb en ik alsnog extra geld moet besteden voor een hotel daar.
Saladin

Bericht door Saladin »

Hier heb je inderdaad recht op met een tussenstop die langer is dan een x aantal uur. De precieze uren weet ik zo niet. Echter, als er niet om gevraagd word willen ze het wel eens achterwege laten heb ik ergens gelezen.
Mijn reisbureau heeft de tickets geboekt voor mij en ze hebben na het boeken aangegeven dat er een hotelovernachting bij zat. Dit hotel was wel 10 a 15 minuten rijden met een Emirates busje. Alles perfect geregeld op DBX, dat moet ik wel zeggen.
Ik had een tussenstop van 10 uur.
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Moira »

Dank je wel dat is goed om te horen. Het maakt met niet uit waar het hotel is ik kom uit Nieuw Zeeland en dat is in de avond in Dubai het enige wat ik dan wil is naar bed waarschijnlijk.

Bedankt meer ervaringen zijn altijd welkom natuurlijk.
Globetrot
Reisexpert

Bericht door Globetrot »

Het ligt er echt aan wat voor ticket je hebt! Wij dachten er recht op te hebben met een tussenstop van 10 uur, maar omdat wij heel goedkope tickets hadden en eventueel ook voor meer geld een kortere tussenstop hadden kunnen kiezen, kwamen we er niet voor in aanmerking.

Voor een bepaald bedrag konden we wel ons ticket upgraden en dan zat er wel een hotelovernachting bij in, maar dat was zoveel duurder, dat we beter zelf voor een hotel konden zorgen. Bij een tussenstop van meer dan 4 uur heb je wel altijd recht op een maaltijd incl. een drankje. Je moet dan bij een bali zelf een coupon ophalen die te gebruiken is in verschillende eetgelegenheden.
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Heeft Kohraya hier niet een keer een heel onderzoek naar gedaan (en uitgevoerd)?
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Moira »

Hoi,

Inmiddels toch maar besloten om in een keer door te vliegen dus nu een stop van 3 uur in Dubai.
Ik ben liever wat langer in Nederland dan dat ik in Dubai verblijf. Misschien doe ik het volgende keer wel met een stop van een paar dagen.
Plaats reactie