wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
goedkoopvliegenclub
Reisexpert
Contacteer:

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door goedkoopvliegenclub »

Over 3 weken een weekendje Antwerpen. Lekker 4* luxe hotel (theater hotel) vlakbij de Vogeltjesmarkt. Met een vriend lekker uitgaan in The Boots.

In februari weer een grote reis. Colombia *O* . Goedkoop vliegen (met altijd slecht, maar de prijs was zo verleidelijk) Iberia vanaf Düsseldorf. Een paar dagen cultuur en homo circuit combineren in Bogota :P . Daarna door naar Villa de Leiva, Barichara, Cartagena en Carnaval in Barranquilla. Heb er zin in
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
Torra
Reisexpert

Bericht door Torra »

Ik ben net terug van 5 dagen Madrid. Ik heb nooit geweten dat het zo'n leuke stad is. We zaten in een goed en betaalbare hostal met een balkonnetje met uitzicht op de Puerto del Sol.
Alle highlights op loopafstand!

Over 3 weken gaan we de kou ontvluchten en vertrekken we naar Azië om 5 maart weer terug te komen. Het enige wat gepland is, behalve de eerste dagen, is 3 weken Cambodja tijdens de feestdagen. De rest is helemaal open!
We vliegen 22 oktober naar BKK en de volgende dag naar Chiang Mai.
De lijstjes zijn gemaakt en we krijgen er steeds meer zin in :Y
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

goedkoopvliegenclub schreef:In februari weer een grote reis. Colombia *O* . Goedkoop vliegen (met altijd slecht, maar de prijs was zo verleidelijk) Iberia vanaf Düsseldorf. Een paar dagen cultuur en homo circuit combineren in Bogota :P . Daarna door naar Villa de Leiva, Barichara, Cartagena en Carnaval in Barranquilla. Heb er zin in
Oh yeah. Uitstekend plan om naar Colombia te gaan. ;) Barichara is een plek om naar toe te gaan. Zeker niet vergeten om de oude camino real te wandelen naar guane en als je daar bent ook te genieten van het uitzicht vanaf het kerkhof. En ook nog een bezoekje aan het museum te brengen.

Villa de leyva is ook een goed plan. Ik vond het een stuk leuker en gezelliger dan popayan en hoewel ze allebei de witte huisjes hebben, vind ik villa de leyva een meer kolonial look hebben. Als je nog tips wilt hebben voor de omgeving van villa, dan moet je het maar effe zeggen.

Veel plezier in baranquila met het carnaval, misschien dat ik er ook nog naar toega als het uitkomt met de plannen en ook nog in Colombia ben.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Wij gaan eind oktober een weekendje naar Bremen. Blijft een prachtig stadje!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

Yesssss. Moet even mijn blijdschap uiten. Morgen naar de Galapagos voor een 8 daagse boottour en dan daarna zelf nog 4 dagen op san Cristobal voor ik terug vlieg naar guayaquil. Met uitzondering de duurste trip die ik ook ga doen (met uitzondering van de zuidpool), maar het is werelddeal vergeleken met boeken vanuit nl.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Dat klinkt goed, Hildo! Veel plezier!
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Wow gaaf Hildo! Lijkt me erg mooi!
Goedkoopvliegen, veel plezier in Colombia alvast :)

Torra, Madrid is zeker leuk! Ben er vorig jaar ook 5 dagen geweest en heb mij goed vermaakt :) Wij hadden via Expedia een superdeluxehotel voor een mooie prijs kunnen boeken, was echt prachtig :) Veel plezier op je lange trip!

Reismeis, Bremen ben ik nog nooit geweest :) Ben dus benieuwd naar je foto's e.d.

Over 1 maand vlieg ik naar Canada! Weekje Calgary en daarna door naar Salt Lake City via een stopover in Los Angeles. Het schaatsseizoen gaat weer losbarsten :D
Torra
Reisexpert

Bericht door Torra »

Leuk Menasil, dus ook aftellen voor jou! Zeker veel warme kleren mee? :P
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Dat ligt eraan... komende week is het in SLC 22 graden en in LA is het vandaag 30 maar gaat het in de loop van de week naar 21. Verwacht dat het in SLC rond de 6-10 graden zal zijn begin november. Calgary schommelt tussen 11 en 17 graden. Maar daar zal het tzt wel rond het vriespunt zijn. We gaan het zien :) In 4 weken kan het weer zo omslaan maar van de warme kleren heb ik voldoende van :)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Het duurt nog héééél lang, maar ik heb een ticket om volgende zomer naar Bali te gaan :)

Ik heb nog niet besloten wat ik in Indonesie wil doen, waarschijnlijk wordt het het oosten des lands. Dus van Kupang naar Maumere of iets dergelijks.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Ik heb inmiddels ook de eerste trip voor zomer 2014 staan, een weekendje wijnfeest in het dorp waar ik al sinds baby kom... Toen ik klein was wel eens wijnfeest meegemaakt maar sliep toen vooral dus ben benieuwd hoe het zal zijn =)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ow, ik ben niet de enige maloot die ver vooruit boekt :P
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Nee je bent zeker niet de enige, geloof dat deze een maand geleden of nog iets langer gepland werd, ben normaal helemaal niet van het zover plannen, maar wil al zo lang het wijnfeest meemaken dat je het maar beter vast kan laten leggen ;)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Leuke vooruitzichten allemaal zeg! Wij hebben tot nu toe alleen Bremen en Malta op de planning staan. Verder genoeg ideeën, maar nog niks concreets. Het idee voor de zomervakantie is op dit moment het Verenigd Koninkrijk, of toch de Kanaaleilanden. Dat ziet er ook heel mooi uit!
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Toch weer Indonesie jenny??
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Plaats reactie