Vliegtickets Thailand boeken

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
Simoon4

Vliegtickets Thailand boeken

Bericht door Simoon4 »

Even een heel praktisch vraagje:

Mijn vriend en ik gaan aankomende zomer waarschijnlijk naar Thailand. Nu kan mijn vriend 3 weken en ik wil graag 6 weken. Nu hadden we bedacht dat mijn vriend dan eerder weggaat. Maar hoe boek je dat? We willen graag de heenreis samen (dus ook naast elkaar zitten in het vliegtuig) en terug ga ik dan alleen. Via internet lijkt mij dit vrij lastig.
Iemand ideeën?

Dankjullie!
Erik
Site Admin

Re: Vliegtickets boeken

Bericht door Erik »

Zover ik weet boek je dan twee aparte tickets. Bij het inchecken kun je dan afspreken om bij elkaar te gaan zitten. Maar helemaal zeker weten doe ik dat niet.
Sandervh
Reisexpert

Bericht door Sandervh »

ik en mijn (intussen ex) vriendin hebben dit vorig jaar als volgt gedaan. Ik had mijn ticket al geboekt voor mijn reis van 4,5maand. En toen kwamen we met het idee om de eerste 3 weken samen te gaan. Hierna hebben we gewoon precies dezelfde vlucht geboekt (let op vlucht nummers!!!) en hebben we gewoon ingecheckt aan de balie op het vliegveld. En erbij vermeld dat we bij elkaar wouden zitten. Dit regelen ze dan (mits er natuurlijk ergens in het vliegtuig nog 2 plaatsen langs elkaar zijn voor je.

Kort samengevat; apart de vluchten boeken met dezelfde vluchtnummer en het komt goed ;)
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Simoon4

Bericht door Simoon4 »

Oke top! bedankt!
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik ga vaak in een groep van 4 mensen op reis en wij boeken meestal apart van elkaar omdat dat praktischer is (geen gedoe met voorschieten e.d.). Wat wij dan doen is bij online inchecken zo vroeg mogelijk inchecken of anders via de balie doen. Bij sommige maatschappijen kan je al ver van te voren vastleggen wat je stoelen zijn, let daar ook op :) Zeker met 2 personen is de kans zeer klein dat je niet bij elkaar kan zitten. Met een groep van 4 of 3 is het altijd wat lastiger maar ook ons is het steeds gelukt.
goedkoopvliegenclub
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door goedkoopvliegenclub »

Bij de meeste maatschappijen kan je tegenwoordig online inchecken. Doe dit ruim van te voren (dus gelijk als dit mogelijk is!) zodat je keuze hebt in het uitzoeken van 2 zitplaatsen naast elkaar. Bij sommige maatschappijen kan dit al gelijk bij de boeking.
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
Plaats reactie