Van Thailand naar Cambodja

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Kir87
Reiziger

Van Thailand naar Cambodja

Bericht door Kir87 »

Hi!
Op dit moment ben ik in Thailand en im ben van plan om over een paar dagen de grens over te gaan naar Cambodja. Grensovergang Poipet.
Ik weet dat ik gewoon een visa on arrival kan krijgen, maar ik vroeg me af of jullie aanraden om een visum aan de grens te regelen of een evisa?
Lees overal tegenstrijdige dingen namelijk.
Bedankt alvast!!
Febr'15 - Keulen
Maart'15 - Gdansk, Polen
Mei'15 - Roadtrip de Balkan (Macedonie, Albanie, Kosovo)
Juli'15 - Londen
Okt5 - Barcelona
Reisverhalen en tips nu online --> http://www.travelaar.nl (Veel info over Azië & Europa)
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Van Thailand naar Cambodja

Bericht door Tikva »

Ik zou het gewoon aan de grens regelen en me niet druk maken om die iets extra dat je misschien moet betalen vanwege corrupte grenswachten.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
kevinmp
Reisexpert

Bericht door kevinmp »

Hi,

Gewoon aan de grens doen. Let wel: laat je niet afzetten bij een winkeltje want daar ga je gewoon meer betalen. Echt bij de grens zelf doen.
Laat je dus niet vertellen hier is de grens want dat is gewoon NIET waar!
Aan de andere kant betaal je niet veel meer, alleen gun k het de mensen gewoon niet die je in de maling proberen te nemen.

Have fun:D!
inemiguel

Bericht door inemiguel »

Hallo,

Wij zijn in het voorjaar van Thailand naar Cambodja gereisd en je kan inderdaad je visum gewoon aan de grens krijgen.

Er zijn op sommige momenten wel erg lange wachtrijen (een rij om thailand uit te gaan en dan nog een rij om Cambodja binnen te kunnen) . Kijk goed of je wel in de juiste rij staat.

Maar misschien ben je inmiddels al in Cambodja en is deze informatie overbodig?

Mvg,

Ine
Plaats reactie