Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
zaratoestra
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door zaratoestra »

Tuurlijk Yvonne, dat beestje heeft schrik om in de hotpot terecht te komen :-)
Wat wordt de naam??
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Haha, dat zei mijn vader ook al!
"Wordt het een huiskat of iets anders?"

Ze had al een naam 'Tania', maar wellicht dat we dat nog veranderen. Hebben nog niet echt een idee voor een andere, originele naam.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

zaratoestra schreef:Is er de laatste tijd zeer weinig bedrijvigheid op het forum...of zie ik bepaalde dingen niet meer omwille van 'de nieuwe site'??
Ik ben veel minder op het forum omdat ik de nieuwe layout (met name mobiel) niet fijn vind.

Daarnaast heb ik inderdaad ook het idee dat er minder nieuwe berichten zijn, zowel van de mensen die heel vaak posten als ook van nieuwe mensen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik zie ook dat er minder berichten zijn en dat komt bij mij vooral omdat ik minder vaak kan kijken (was afgelopen maand heel erg druk) en het toch makkelijk kon bijhouden.

Nu is de rust weer terug gekeerd :) De bruiloft is geweest en was echt een mooie bruiloft :D Vond ook de tekst die over mij werd verteld als getuige erg mooi :) Dat raakte mij echt wel. Het was een ontzettend lange dag maar merkte pas toen ik thuis was dat ik echt moe was. Je krijgt zoveel energie en het deed me goed een goede vriend zo gelukkig te zien!

Sinds vannacht alleen niet lekker, heel erg moeten overgeven en sindsdien wat gammel. Ben bang dt het door het restaurant van gisteren komt :{
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

De nieuwe layout schrikt mij niet af, maar wel een andere reden waarom ik de laatste dagen nog wat stiller ben geweest dan ik de afgelopen maandne toch al was: over de reguliere werkweek 49 uur gewerkt, gisteren de hele dag op kantoor gezeten, en vandaag ook weer 6 uur gemaakt. Gelukkig heb ik nu nog een paar uurtjes weekend...
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Ik sluit me wel aan bij Jenny, mobiel kijk ik nu nauwelijks meer.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Tikva schreef:Ik sluit me wel aan bij Jenny, mobiel kijk ik nu nauwelijks meer.
Helaas komt de oude mobiele site niet terug :'( En met name in de trein is de nieuwe site gewoon veel te traag op mijn mobieltje (nog los van dat het niet overzichtelijk is).
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

Ik vind het gewoon ook niet praktisch dat als je wil kijken bij nieuwe berichten je niet ziet wie het laatste bericht gepost heeft. Zo kan het zijn dat ik 5x na elkaar een post open die ik al gezien heb, gewoon omdat ik niet weet of de laatste keer dat ik keek er nu 8 reacties waren of 10 :-)
Vind het ook nogal veel 'wit'...opbouwende kritiek noemen ze dat dan. 't is zonde Erik
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Je ziet toch aan de Afbeelding links voor het onderwerp of er in een draadje nieuwe berichten zijn? Of heb je het nu specifiek over de mobiele site?
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

Ik vind de lay out eerlijk gezegd ook absoluut geen verbetering, integendeel zelfs. Jammer dat je niet kunt zien wanneer de laatste post was, ook de lay out over het algemeen is niet echt duidelijk en de oplijsting op hoofdpagina is toch allerminst uitnodigend.
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Dat is nog de enige functie nog werkt op het forum Wiz. :P Maar wat zara waarschijnlijk bedoeld is dat je nu helemaal niet meer terug kan zien wie er gepost heeft, wanneer iemand voor het laatst gepost heeft en in welk topic bij verschillende overzichten. Hierdoor lijkt het allemaal wat rustiger en daardoor neemt het postgedrag waarschijnlijk ook af. Het is allemaal wat minder toegankelijk geworden. Daarnaast helpen de blokken aan de rechterkant ook niet echt. Vooral het laden op mobiel en zelfs tablet is erg irritant. En om het af te maken, het leest ook allemaal niet fijn door verschillende soorten lettergrootte (op verkeerde plaatsen waar het niet hoort), minimaal kleurverschil waardoor alles los van elkaar hangt en rommelig overkomt.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Mobiel forumde ik zowiezo al niet, en heb het op moment ook druk zodat ik minder voor mijn plezier achter de laptop zit..

Momenteel baal ik van het weer.. gisteren mijn racefiets gerepareerd en had vandaag graag willen fietsen maar aangezien ik nogal verkouden ben en net herstellende ben heb ik geen zin om helemaal nat geregend te raken..

Ik krijg vandaag nog een couchsurfer die fietsend vanuit Utrecht komt.. Hoop toch echt voor hem dat hij niet te veel regen krijgt...
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

In het feedback en vragen forum staat een topic. Jenny heeft al aangegeven dat er in het café ook opmerkingen zijn geplaatst maar het lijkt me handiger voor diegenen die dat nog niet hebben gedaan, om ook je feedback hier neer te zetten voor het overzicht: test-t27143.html

Ja die regen word ik ook niet blij van. het wordt de komende dagen ook niet beter lijkt het, in ieder geval hier in Den Haag niet. Ben gisteren al helemaal natgeregend en merk ook dat m'n slaapkamer stuk kouder wordt door de temperatuurswisseling.

Ze zijn nu druk in de weer met m'n toiletrenovatie. De loden leidingen zijn eruit! De planken die er al ruim 80 jaar liggen als vloer zijn er gelukkig ook uit :P Vandaag wordt het nieuwe vloertje ook gestort en dan kan morgen de tegelvloer enzovoort erin en gaan ze het toilet installeren. Ik ben zo benieuwd hoe het wordt. Oh ja grappig, het is m'n overbuurman die de werkzaamheden doet :) het bedrijf dat ik heb uitgekozen, bleek dus iemand in dienst te hebben die in de buurt woont. Hij heeft eenzelfde soort woning als ik heb en dat is echt wel een voordeel merk ik!
ubiytsa
Reisexpert

Bericht door ubiytsa »

De lay-out van de homepage vind ik prima, maar het forum is er zeker op achteruitgegaan. Het overzicht is een beetje weg.
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
ricardobuma
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door ricardobuma »

Hola!

Ik ben zelf ook wat minder actief; enerzijds door drukte met mijn start op de hogeschool, anderzijds vind ik de nieuwe layout totaal niet fijn. Daardoor blijft m'n bezoek aan ATG in tijd vrij beperkt de laatste tijd.

Het vele wit maakt het onoverzichtelijk en ik zie nauwelijks meer scheiding tussen de verschillende secties.

Ik zit nu sinds tweeënhalve week op de NHTV in Breda voor de opleiding Management Toerisme in het versnelde traject (3 jaar). Eerst de introductieweek gehad, dus héél véél feesten en héél weinig slapen. Ik ben na de intro dan ook gelijk ziek geworden, vast door de verminderde weerstand. En nu alweer druk bezig met colleges enzo.
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
Plaats reactie