In het feedback en vragen forum staat een topic. Jenny heeft al aangegeven dat er in het café ook opmerkingen zijn geplaatst maar het lijkt me handiger voor diegenen die dat nog niet hebben gedaan, om ook je feedback hier neer te zetten voor het overzicht:
test-t27143.html
Ja die regen word ik ook niet blij van. het wordt de komende dagen ook niet beter lijkt het, in ieder geval hier in Den Haag niet. Ben gisteren al helemaal natgeregend en merk ook dat m'n slaapkamer stuk kouder wordt door de temperatuurswisseling.
Ze zijn nu druk in de weer met m'n toiletrenovatie. De loden leidingen zijn eruit! De planken die er al ruim 80 jaar liggen als vloer zijn er gelukkig ook uit

Vandaag wordt het nieuwe vloertje ook gestort en dan kan morgen de tegelvloer enzovoort erin en gaan ze het toilet installeren. Ik ben zo benieuwd hoe het wordt. Oh ja grappig, het is m'n overbuurman die de werkzaamheden doet

het bedrijf dat ik heb uitgekozen, bleek dus iemand in dienst te hebben die in de buurt woont. Hij heeft eenzelfde soort woning als ik heb en dat is echt wel een voordeel merk ik!