Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
Ik was al bezig met het geld dat ik ermee bespaar naar een aparte spaarrekening te storten. Okee ik zal geen persoon worden die zegt, ik heb een ferari gekocht van het geld dat ik met het roken bespaarde, maar zal er wel mooie reisjes van kunnen maken. Zal me toch een 900€ op jaar basis schelen.
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
ik had hetzelfde. Iedereen in mijn omgeving reageerde heel negatief toen ik vertelde dat ik naar Iran (wilde) gaan. Maar gaanderweg werden ze steeds enthousiaster. En toen ik in Iran was wilde van alles weten.zaratoestra schreef:Nu nog maar even afwachten en wat meer info uitzoeken over Iran. To go or not to go. Als het aan ons ligt wel - vind het alleen zo kut dat iedereen panisch reageert wanneer je nog maar over Iran begint.
Het is een enorm veilig land als je geen domme dingen doet. Ze letten (in positieve zin) erg op toeristen en zullen alles voor je willen doen. Ik wad er in de nasleep van de verkieZingen in 2009 en hoewel er nog steeds protesten waren heb ik er geen last van gehad of ben er voor gewaarschuwd om niet naar bepaalde plekken te gaan.
Als het op je lijstje staat, zeg ik doen. Het is een verademing om te zien hoe reizen zou moeten zijn.

-
- Reisexpert
@Hildo, bedankt voor je reactie. Dat dachten wij ook wel. Maar nu met die toestand in Syrie en Iran die zich er mee wil bemoeien gaan we toch passen. Iran loopt niet weg, kunnen we later nog steeds bezoeken.
En indien het er nooit van komt gaat het mijn leven niet armer gemaakt hebben.
Offerte voor ons ticket valt super mee: 1 april 2014 Amsterdam-Istanbul-Tashkent (Oezbekistan) en dan een paar dagen voor Kerstmis 2014 vanuit Singapore terug.
Dit kost ons 690 euro per persoon. Een koopje, niet?
En indien het er nooit van komt gaat het mijn leven niet armer gemaakt hebben.
Offerte voor ons ticket valt super mee: 1 april 2014 Amsterdam-Istanbul-Tashkent (Oezbekistan) en dan een paar dagen voor Kerstmis 2014 vanuit Singapore terug.
Dit kost ons 690 euro per persoon. Een koopje, niet?
@ Zaratoestra: Zo dat is een mooie prijs hoor!!
@ Sander: Petje af, kan je da geld inderdaad mooi opzij zetten. Hoe is het eigenlijk met je huisje?
@ Jenny: Misschien "saai" dat klussen maar wel iets dat moet haha
Leuk he dat je huisje steeds meer af komt.
@ Globeskater: Wat is powerkiten? En was het druk bij vuurwerkfestival?
Afgelopen weekend was ik even een weekendje in België. We zaten in een hotel tussen Brugge en Oostende in
Een heel mooi luxe hotel van Van der Valk, kwaliteit was echt goed! Naast het WK inline skaten, ook Brugge en Oostende zelf bekeken.
Voorbereidingen bruiloft gaan goed. Receptieboek is binnen, versieringen zijn geregeld. Komend weekend het bloemstuk definitief uitzoeken. Kom ik gisteren niet meer in m'n jurk terwijl die 1,5 maand geleden nog wel paste en de weegschaal maar 1 kilo meer aangeeft
Zo raar. inmiddels een reserve jurk aangeschaft, de verkoopster moest hard om mij lachen maar heeft mij goed geholpen met een niewe leuke jurk uit te zoeken
als getuige moet je er wel netjes uit zien vind ik
@ Sander: Petje af, kan je da geld inderdaad mooi opzij zetten. Hoe is het eigenlijk met je huisje?
@ Jenny: Misschien "saai" dat klussen maar wel iets dat moet haha

@ Globeskater: Wat is powerkiten? En was het druk bij vuurwerkfestival?
Afgelopen weekend was ik even een weekendje in België. We zaten in een hotel tussen Brugge en Oostende in

Voorbereidingen bruiloft gaan goed. Receptieboek is binnen, versieringen zijn geregeld. Komend weekend het bloemstuk definitief uitzoeken. Kom ik gisteren niet meer in m'n jurk terwijl die 1,5 maand geleden nog wel paste en de weegschaal maar 1 kilo meer aangeeft

Vandaag een paar uur op het politiebureau gezeten (van de toeristenpolitie). Weer eens wat anders op een woensdagmiddag. Ze hadden met 4-en (!) tijd genoeg... Hoop gepraat over doucmenten en m'n visum en uiteindelijk met 200.000 Kip minder (ongeveer 20 euro) weer weg... Dat was dus hun drinkgeld voor het weekend...
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Brugge is zoooo mooi, Menasil! Oostende helaas nog nooit bezocht, zou je dat aanraden? Je hebt het er maar druk mee met voorbereidingen, wanneer is de grote dag?
Laosfan, met 4 man nog wel.. Pff..
Gisteravond weer getraind op het veld.. Pfoei, dat moet wel weer wennen na de zomerstop haha! Vandaag een vrije dag, oftewel: een was-, poets- en opruimdag
Laosfan, met 4 man nog wel.. Pff..
Gisteravond weer getraind op het veld.. Pfoei, dat moet wel weer wennen na de zomerstop haha! Vandaag een vrije dag, oftewel: een was-, poets- en opruimdag

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
@menasil, Powerkiten is een soort van vliegeren met een kite die je ook voor kitesurfen kan gebruiken, aangezien er een flinke wind stond hebben we met de kleinere kites gevliegerd! Vuurwerkfestival was gezellig druk, gelukkig is er genoeg ruimte dus ervaarde het niet als vervelend druk.
enne kan het zijn dat je door sporten een ander figuur hebt gekregen waardoor je qua gewicht niets scheelt maar wel qua vormen?
@ Jenny, langzaam maar zeker zal het klussen ten einde komen en heb je iig alles naar eigen wens =)
Ik heb een leuk weekend voor de boeg, het is weer roodharigendag in Breda en krijg er minstens 5 en mss 6 bij mij te logeren! Gaat dus een dolle boel worden, zondag is er weer een wereldrecordpoging aangezien het record van vorig jaar verbroken is.. als jullie dus nog mensen met rood haar kennen, vertel ze over het super gezellige weekend in Breda
Hoop trouwens wel dat mijn spierpijn minder wordt, dinsdag lekker fanatiek gesport maar nu zo stijf als een hark en mega spierpijn 
enne kan het zijn dat je door sporten een ander figuur hebt gekregen waardoor je qua gewicht niets scheelt maar wel qua vormen?
@ Jenny, langzaam maar zeker zal het klussen ten einde komen en heb je iig alles naar eigen wens =)
Ik heb een leuk weekend voor de boeg, het is weer roodharigendag in Breda en krijg er minstens 5 en mss 6 bij mij te logeren! Gaat dus een dolle boel worden, zondag is er weer een wereldrecordpoging aangezien het record van vorig jaar verbroken is.. als jullie dus nog mensen met rood haar kennen, vertel ze over het super gezellige weekend in Breda

Zo de laatste laag grondverf op de trap, en dit weekend dan de lak en het vernis. Hoop dat het af is....Globeskater schreef: @ Jenny, langzaam maar zeker zal het klussen ten einde komen en heb je iig alles naar eigen wens =)
Gisteren introductie van mijn nieuwe opleiding gehad, en teven het eerste 'hè bah' moment. Ik moet bewijzen dat ik vrijstelling verdien voor bepaalde vakken. Prima. Ik heb dus voor een gesprek in juni een mooie ordner gemaakt met allemaal documenten.
Nu de opleiding officieel begonnen is, moeten de bewijzen naar de examencommissie. Helaas, niet die ordner dus, maar alles digitaal. Probleem is echter dat het zoveel is dat ik er structuur in aan moet brengen om het iemand te laten lezen (ruim 500 pagina's). Ik ga maar weer eens een website bouwen

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Klopt het dat ik de ho(s)tel database niet kan vinden? Kan iemand een leuk hostel aanraden in New York?
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik had je eigenlijk willen waarschuwen voor het Washington Hotel in Harlem, maar even Googlen wijst uit dat dat inmiddels een opvangtehuis voor daklozen is. Ik hoop voor hen dat ze het dan wel eerst nog even een beetje opgeknapt hebben...ketting schreef:Klopt het dat ik de ho(s)tel database niet kan vinden? Kan iemand een leuk hostel aanraden in New York?
Verder geen ervaring met hostels in New York, de beide andere keren heb ik in hotels gezeten, en dat is in New York meestal een dure grap. Eigenlijk het enige nadeeltje van deze fantastische stad.
@menasil Huisje is intussen klaar, alles geschilderd en meubels staan erin. Dus ben er sinds gisteren ingetrokken. En bevalt me goed tot zover! haha 

Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Je kan ze vinden onder het tabje "overnachten" bij reisinformatie VS. Er is dus geen aparte database meer, ze staan nu per land gesorteerd onder overnachten.ketting schreef:Klopt het dat ik de ho(s)tel database niet kan vinden? Kan iemand een leuk hostel aanraden in New York?
@Reismeis: Oostende is leuk voor strand en veel winkeltjes maar dat is het wel

@globeskater: Grappig, gisteren hoorde ik dat wij maandag gaan powerkiten

@Jenny: Pff...jeetje dat is wel vervelend dat dat nu digitaal moet.
Vannacht geen oog dicht gedaan. En eigenlijk de nacht hier voor ook niet. Er is een hond keihard aan het blaffen in het huis onder mij

Iemand toevallig goed advies voor een hostel in Londen? Voorwaarde; redelijk goedkoop, in de buurt van het centrum (of een goede bus/metro verbinding)
Laat maar horen
Laat maar horen

Menasil, dat is erg vervelend!!!!
Sander, geen hostel tips helaas, wij sliepen in een hotel in Londen. Wel op een superlocatie, vlakbij metrostations en de Theems en voor een hotel in 2008 best goed betaalbaar..
Sander, geen hostel tips helaas, wij sliepen in een hotel in Londen. Wel op een superlocatie, vlakbij metrostations en de Theems en voor een hotel in 2008 best goed betaalbaar..
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Ik heb een paar keer in The Generator geslapen. Dat stelt helemaal niks voor (en is erg groot, een echte slaapfabriek) maar het is relatief goedkoop en vrij centraal gelegen.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts