België: Brugge, tips???
- bolletjeom
- Reisexpert
België: Brugge, tips???
Krakow is dus gecancelled! Het visum voor Iran is nog steeds niet binnen en we hopen dat die alsnog volgende week komt.
Martine en ik gaan nog wel even weg maar dan dichter bij huis
iemand tips voor 2 dagen Brugge...of omgeving???
Martine en ik gaan nog wel even weg maar dan dichter bij huis
iemand tips voor 2 dagen Brugge...of omgeving???
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Re: Brugge, tips???
Te lang geleden voor mij.
De paling in 't groen vond ik vreselijk
Maar met 2 dagen kom je wel toe, zonder nog veel omgeving te moeten zien.
Tenzij Gent niet te ver uit de richting is. Ook wel een mooie stad.
De paling in 't groen vond ik vreselijk

Maar met 2 dagen kom je wel toe, zonder nog veel omgeving te moeten zien.
Tenzij Gent niet te ver uit de richting is. Ook wel een mooie stad.
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik ben afgelopen juni met de dakota naar brugge gevlogen (of eigenlijk vliegveld oostende dacht ik) en daarna met de bus naar brugge, wij hebben stadswandeling gedaan en rondvaart met de boot beiden wel leuk.. maar goed het ging meer om het vliegen met de Dakota dus erg veel heb ik nog niet van Brugge gezien 

Ik ben er 's nachts (nadat ik van een kroeg terug kwam) verdwaald en kon geen taxi o.i.d. vinden. Heb er echt heel lang rond gelopen. We waren met een man of 4 en ik besloot (met sleutel) terug te gaan naar het hostel om te gaan slapen. Onderweg toch nog even alleen een kroeg binnen gegaan en daarna dus compleet verkeerd gelopen. Zorg dus voor een kaart
Prachtige stad zoals je zoveel mooie steden hebt in Vlaanderen.

Prachtige stad zoals je zoveel mooie steden hebt in Vlaanderen.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Zeg maar: prachtig land, België
Weinig tips over Brugge, maar toch veel plezier ginds

Weinig tips over Brugge, maar toch veel plezier ginds

- bolletjeom
- Reisexpert
Brugge was PRACHTIG!!!
Zal vandaag of morgen het verslag plaatsen en bij alles over even een enorme lijst met budget tips!
kan geen chocolade meer zien maar het chocolade museum was leuk!!
We hebben veel te veel gegeten en toch nog geen €50 de man per dag uit gegeven incl overnachten en benzine geld!
We zijn trots op onszelf!
Zal vandaag of morgen het verslag plaatsen en bij alles over even een enorme lijst met budget tips!
kan geen chocolade meer zien maar het chocolade museum was leuk!!
We hebben veel te veel gegeten en toch nog geen €50 de man per dag uit gegeven incl overnachten en benzine geld!
We zijn trots op onszelf!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
ALs er nog vragen zijn over Brugge, stuur me gerust een pm! Ik ben woonachtig te Brugge, dus ik kan je wel wat leuke plekjes aanbevelen 
EDIT: ik zie dat de persoon die om tips vroeg ondertussen al geweest is

Maar misschien voor andere met dezelfde plannen ... ik ben wel benieuwd wat jij de leukste plekken van Brugge vind?Dieterius schreef:ALs er nog vragen zijn over Brugge, stuur me gerust een pm! Ik ben woonachtig te Brugge, dus ik kan je wel wat leuke plekjes aanbevelen
Als je naar Brugge komt, moet je idd toch wel enkele 'verplichte' nummertjes afwerken die in de brochures staan... Zelfs ik, die elke week wel in Brugge kom, ontdek soms nog echte pareltjes in verdoken hoekjes.
Waar ik als backpacker zeker es zou langsgaan is in het guido gezelle huis, en de omgeving van de Rolweg, aan de vesten bij de molens: het is daar heel rustig vertoeven, en de meeste toeristen geraken niet tot daar.
Zoals het bij de hoogtepunten is beschreven, vind je idd heel wat rustieke, rustige parkjes in het centrum.
Als je een feestje wil bouwen (vooral tijdens de weekends) moet je in de Coulissen (naast de stadschouwburg) zijn, of op de Eiermarkt (niet ver van de markt zelf). Ook elders in de stad vind je gezellige cafétjes, zoals 't Poatersgat en de Zolder, twee cafétjes in een kelder, een ietwat donkerdere kroeg, waar je tal van plaatselijke bier-specialiteiten kan proeven.
verder zou ik nu direct niet echt iets weten, mss kom ik er nog op
Waar ik als backpacker zeker es zou langsgaan is in het guido gezelle huis, en de omgeving van de Rolweg, aan de vesten bij de molens: het is daar heel rustig vertoeven, en de meeste toeristen geraken niet tot daar.
Zoals het bij de hoogtepunten is beschreven, vind je idd heel wat rustieke, rustige parkjes in het centrum.
Als je een feestje wil bouwen (vooral tijdens de weekends) moet je in de Coulissen (naast de stadschouwburg) zijn, of op de Eiermarkt (niet ver van de markt zelf). Ook elders in de stad vind je gezellige cafétjes, zoals 't Poatersgat en de Zolder, twee cafétjes in een kelder, een ietwat donkerdere kroeg, waar je tal van plaatselijke bier-specialiteiten kan proeven.
verder zou ik nu direct niet echt iets weten, mss kom ik er nog op

ach ja, er is ook een brouwerij die je normaal het ganse jaar door kan bezoeken.
Op het Walplein vind je brouwerij de Halve Maan, waar men de ondertussen beruchte Brugse Zot brouwt! Zeker ook de moeite. Zowel de brouwerij als het bier
Op het Walplein vind je brouwerij de Halve Maan, waar men de ondertussen beruchte Brugse Zot brouwt! Zeker ook de moeite. Zowel de brouwerij als het bier