Vliegtickets

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Kiiim

Vliegtickets

Bericht door Kiiim »

Hoi allemaal,

Ik ben van plan om van februari tot en met juli naar ZO-azie te gaan. Ik wil natuurlijk graag zo goedkoop mogelijk vliegen:) Nu zei een vriend van mij afgelopen week dat het verstandig is snel te boeken, omdat ik in juli terug wil vliegen en alle reisorganisaties tickets kopen en de tickets dus alleen maar schaarser en duurder worden. Is dit zo??
Ook zouden mn vriend en ik (als het betaalbaar is) een ticket willen boeken dat enigzins flexibel is qua data, zodat we eventueel eerder/later naar huis kunnen. Het is niet erg als we voor het veranderen van de datum dan 100/200 euro moeten betalen, maar we willen natuurlijk niet de volle ticketprijs moeten betalen..
Ik zie zelf wel een aantal tickets op cheaptickets.nl en skyscanner etc., maar ik weet niet of zij ook zulke voorwaarden hebben en kan dit moeilijk vinden.

Hoop dat er iemand tips voor mij heeft ^O^ Alvast bedankt!!

Groetjes Kim
Jenny
Reisexpert

Re: Vliegtickets

Bericht door Jenny »

Vertrekken in juli is inderdaad duurder dan de andere maanden. Ik werk zelf in het onderwijs, dus ik ben elk jaar weer de klos.

1. Aanbiedingen zijn er meestal niet. Lekker makkelijk, dus daar hoef je niet op te wachten. Wanneer je echter kan vertrekken voor 25 juni (soms 1 juli) dan kun je soms wel een mooie aanbieding pakken)
2. Vliegen op Bangkok is meestal het goedkoopste, gevolgd door Maleisie. Ik ben de afgelopen jaren met Egypt Air gevlogen.
3. Een extra stop loont ook de moeite
4. Emirates vanaf Dusseldorf is soms ook goedkoop.

Zelf boek ik meestal oktober/november voor juli.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Plaats reactie