Van Hanoi naar Saigon op de scooter/motor
Qreply
Hoi, Ik zit nu in Cambodia, siem reap. Kan hier een minsk op de kop tikken met vietnamese nummerplaat. Zou van hieruit zuid cambodia doen en dan doorrijden naar vietnam van ho chi min tot hanoi. Mijn vraag is: genoeg wegaanduidingen? Ik heb namelijk geen iphone of gps. enkel een kaartje. Denken jullie dat dit volstaat... Welke hulpmiddlen kaarten zijn aan te raden? Groetjes
Re: Van Hanoi naar Saigon op de scooter/motor
Hoi,
Ik kan een minsk op de kop tikken in siem reap, cambodia met vietnamese nummerplaat. Zou dan doorrijden naar het zuiden en dan naar ho chi min en eindigen in hanoi.
Ik heb enkele een grove wegenkaart. Geen gps, iphone of andere hulpmiddelen. Wat raden jullie aan? Heb maar een maand in vietnam, kan het me niet veroorloven 7 keer mis te rijden... Ben dus op zoek naar hulpmiddelen., wat raden jullie aan?
groetjes
Ik kan een minsk op de kop tikken in siem reap, cambodia met vietnamese nummerplaat. Zou dan doorrijden naar het zuiden en dan naar ho chi min en eindigen in hanoi.
Ik heb enkele een grove wegenkaart. Geen gps, iphone of andere hulpmiddelen. Wat raden jullie aan? Heb maar een maand in vietnam, kan het me niet veroorloven 7 keer mis te rijden... Ben dus op zoek naar hulpmiddelen., wat raden jullie aan?
groetjes
Koop een degelijke wegenkaart van Vietnam dan ten eerste, komt in een soort van boekvorm. Even zoeken in Saigon en je zult hem vinden. Wegenaanduidibg blijft verder een probleem zelfs met Google maps en gps af en toe afslagen gemist. Wat je zou kunnen doen is om met andere mensen op te gaan trekken die je onderweg tegen komt die ook op een brommer onderweg zijn. Waarschijnlijk heeft een van die mensen wel een smartphone, en niet bang zijn dat je die niet tegen komt ik kwam naast mijn eigen groepje van 5 personen regelmatig andere groepjes tegen. In totaal een stuk of 20 die ik vanaf Hanoi tot Ho Chi Minh regelmatig in de avond of onderweg op de weg tegenkwam
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Verder zou ik je willen af raden om een Minsk te kopen, ja het is een bruut apparaat maar tanken is een hel door de 2tak olie die je moet toevoegen. En onderdelen zijn lang niet overal op vooraad. Mijn advies zou zijn om voor een Honda win te kijken
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...