waar zijn de tvprogramma's?
Re: waar zijn de tvprogramma's?
Ja weer een nieuw seizoen van bestemming onbekend! Gisteren waren ze in Libanon.. De meisjes die gingen, wisten niet eens waar het lag, laat staan de problemen in Libanon en omliggende landen!
http://focus.knack.be/entertainment/tv/ ... 576983.htm
Binnenkort op de vrt, ziet er interssant uit
Bye bye mama volgt twee jonge Kempenaren die door acht landen reizen in een tijdspanne van acht maanden.
Reizen Waes. Waes gaat in op zoek naar vreemde vakantiebestemmingen die de gemiddelde toerist links laat liggen
Binnenkort op de vrt, ziet er interssant uit
Bye bye mama volgt twee jonge Kempenaren die door acht landen reizen in een tijdspanne van acht maanden.
Reizen Waes. Waes gaat in op zoek naar vreemde vakantiebestemmingen die de gemiddelde toerist links laat liggen
Leuk! Ook leuk dat het twee streekgenoten zijn 

Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
descending start deze week op travel channel. Een show van twee van de drie gasten van departures maar dan over onderwater bestemmingen. 

http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
-
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Aanstaande maandag start de AVRO met Atlas, een vernieuwend avonturenprogramma dat zich afspeelt in Marokko.
In dit programma nemen twee teams van bekende Nederlanders het tegen elkaar - en zichzelf - op tijdens de extreme tocht van 600 km over de historische handelsroute tussen de Sahara en Marrakesh, met het Marokkaanse Atlasgebergte als ultieme barrière. De karavaantocht laat in 10 afleveringen de reis door het echte Marokko zien. De presentatie is in handen van Lauren Verster.
Atlas
De Atlas. Een grillig gebergte in het noorden van het Afrikaanse continent. Dit is het land van de nomaden, oases, fata morgana’s en karavanen, dat strekt van de Middellandse Zee tot de Sahara. Onverbiddelijk en wonderschoon; het veelzijdige decor van een spannende survivalstrijd tussen twee prominenten teams die de historische handelsroute over het Atlasgebergte moeten afleggen.
De kandidaten
Laura Dekker, Inge Ipenburg, Iris Kroes, Darryl, Robert de Hoog en Johnny Kraaijkamp jr. starten in het midden van het gigantische, opgedroogde meer van Iriki, aan de rand van de Sahara, waar ze worden gedropt. Het samenstellen van de teams doen de kandidaten zelf. Dit is het beginpunt van een survivaltocht, die door souks en pijnboombossen zal leiden; langs kasba's en berberdorpen; over zandduinen en de hoge, besneeuwde toppen van de Atlas. Onderweg komen er op onverwachte momenten nieuwe kandidaten bij en vallen er kandidaten af. Iets waar de aanwezige BN'ers geen weet van hebben. De kandidaten die tijdens de serie erbij komen zijn: Gaby Blaaser, Ron Boszhard, Maryam Hassouni, Mimoun Ouled Radi, Mariana Verkerk en Ymke Wieringa. De teams moeten tijdens de tocht zoveel mogelijk landkaarten verzamelen die nodig zijn om het finalespel te volbrengen. Na de finale - die gehouden wordt in het sprookjesachtige Marrakesh - kan er maar een winnaar zijn.
Vanaf maandag 26 augustus bij de AVRO om 20.30 uur op Nederland 3.
Bron:
http://avro.nl/atlas/
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
- Reisfreaks
- Wereldreiziger
Vanaf vorige week een geweldig nieuw reisprogramma op Eén (België)
Reizen Waes
In Reizen Waes trekt Tom Waes naar landen die de gemiddelde toerist liever links laat liggen. En daarbij heeft hij maar een vraag: kan ik er op vakantie?
Geen rustige dorpen in Spanje of Frankrijk dus, maar bestemmingen met gewapende guerrillero’s, vulkanen en cyclonen of waanzinnige dictators. Tom Waes rolt van de ene ervaring in de andere: van de triestigste hotels tot de mooiste vergezichten ter wereld, van zedige stripclubs tot het bed van Stalin.
In Reizen Waes trekt Tom Waes naar acht bestemmingen die niet meteen met toerisme geassocieerd worden. Hij zoekt uit of je ook op vakantie kunt gaan tussen de gewapende guerrilla, vulkanen of waanzinnige dictators.
Benieuwd naar welke onmogelijke toeren Waes zich op de hals haalt? Dit zijn de bestemmingen uit Reizen Waes:
TURKMENISTAN, ZUID-SOEDAN, COLOMBIA, PITCAIRN, IRAN, VANUATU, BHUTAN, TRANSISTRIË, ZUID-OSSETIË, ABCHAZIË.
De 2 uitzendingen die al zijn geweest kun je herbekijken op ooit gemist en de volgende aflevering is op 17 December om 20.40 uur.

Reizen Waes
In Reizen Waes trekt Tom Waes naar landen die de gemiddelde toerist liever links laat liggen. En daarbij heeft hij maar een vraag: kan ik er op vakantie?
Geen rustige dorpen in Spanje of Frankrijk dus, maar bestemmingen met gewapende guerrillero’s, vulkanen en cyclonen of waanzinnige dictators. Tom Waes rolt van de ene ervaring in de andere: van de triestigste hotels tot de mooiste vergezichten ter wereld, van zedige stripclubs tot het bed van Stalin.
In Reizen Waes trekt Tom Waes naar acht bestemmingen die niet meteen met toerisme geassocieerd worden. Hij zoekt uit of je ook op vakantie kunt gaan tussen de gewapende guerrilla, vulkanen of waanzinnige dictators.
Benieuwd naar welke onmogelijke toeren Waes zich op de hals haalt? Dit zijn de bestemmingen uit Reizen Waes:
TURKMENISTAN, ZUID-SOEDAN, COLOMBIA, PITCAIRN, IRAN, VANUATU, BHUTAN, TRANSISTRIË, ZUID-OSSETIË, ABCHAZIË.
De 2 uitzendingen die al zijn geweest kun je herbekijken op ooit gemist en de volgende aflevering is op 17 December om 20.40 uur.

Dat klinkt interessant, Reisfreaks! Bedankt voor het melden!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Gaaf! Dat wil ik zeker zien. Hopelijk zetten ze het ook op internet.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Net weer Reizen Waes gekeken! Zijn er meer fans?
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Yep! Het is het enige reisprogramma dat ik kan kijken zonder dat ik direct aan werk denk of in aanraking kom. Ik loop altijd een beetje achter wat afleveringen betreft en neem ze op. Wanneer ik wat tijd heb kijk ik dan een paar afleveringen. Vond Venezuela echt heel erg tof om te zien. Het meer met al die bliksem was echt super gaaf, maar het thuisfront was het er niet mee eens om daar ooit naar toe te gaan na het zien van die aflevering.
Enige wat ik soms een beetje jammer vind is dat hij niet altijd de mensen in hun waarde laat. Soms pakken zijn vragen goed uit, maar niet altijd.