Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door Globeskater »

Vandaag mijn laatste 2 duiken voor mijn openwater brevet gemaakt en het brevet gehaald, meteen maar een duikcomputer aangeschaft en mij aangemeld voor de advanced cursus, nu ik eenmaal lekker bezig ben kan ik net zo goed doorgaan! Ondanks het niet al te beste zicht toch wat krabbetjes enzo gezien =)
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

Dag allen.
Ik ben weer terug uit Japan.
Wat een geniaal land is dat!!!!!!!
Ik begrijp wizz nu helemaal. Ik ga zeker nog eens terug en als ik niet zo veel andere interesses had dan zou ik rustig jaarlijks kunnen gaan!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Dan ben je net een dagje eerder dan ik, zit nu nog in Tokyo, morgenvroeg vlieg ik ook weer terug. En ja, de liefde voor Japan is ook bij mij alleen maar toegenomen...

Nu alleen nog m'n bagage goed zien in te pakken. Heb hier net nog maar snel even een grotere handbagage-rugzak gekocht, anders ga ik echt ruimte tekort komen. Vooral iets teveel drank ingeslagen, nu maar hopen dat de douane net zo geinteresseerd is in mijn bagage als anders O-)
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Toch typisch: daarstraks na aankomst in Tokyo nog lopen rennen om dus snel nog even net voor sluitingstijd een nieuwe, grotere rugzak te halen (gelukkig wist ik nog een winkeltje vlakbij m'n hotel van een eerdere reis...), daarna zelfs nog wat extra souvenirs gehaald. En dat terwijl ik de laatste treinreis gedaan heb met naast een volgepropte grote tas en rugzak ook nog een klein dagrugzakje plus een flinke plastic tas vol andere zooi die ik zo snel niet meer kwijt kon. Net nog maar eens even de boel netjes ingepakt, heb ik ineens ruimte te over, ik waag zelfs te betwijfelen of die grotere tas wel nodig was...
(maar goed, voor nog geen 8 euro hoor je mij niet klagen, hij zal vast nog wel vaker van pas komen)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Yvonnetje schreef:Reismeis, nog gefeliciteerd! Heb je een leuke dag gehad?
Dank je wel!! Ik heb vooral een rustige verjaardag gehad (bewust), en dat is erg goed bevallen :)
Dapper dat je hebt meegedaan in die hitte! Run, walk.. Maakt niet uit, you made it, toch? ^O^
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Vandaag en gisteren had (en heb) ik een promotie ter ere van Fidel Castro's verjaardag. Alle Cubanen (die hun paspoort kunnen tonen) kunnen gratis bier komen drinken. Helaas nog geen Cubaanse bezoekers.... O-)
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Leuke actie, Laos! Hoe gaan de zaken?

Ik ben koekjes aan het bakken voor mijn collega's (verjaardagstraktatie) met kaneel, kokos, vanille en kandijklontjes.. Het ruikt hier zoooooo lekker :)
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Reismeis schreef:Leuke actie, Laos! Hoe gaan de zaken?

Ik ben koekjes aan het bakken voor mijn collega's (verjaardagstraktatie) met kaneel, kokos, vanille en kandijklontjes.. Het ruikt hier zoooooo lekker :)
Hopelijk waren de koekjes lekker :)

De zaken gaan niet echt goed. We zijn nu 16 dagen open maar we hebben maar erg weinig klanten en zelfs enkele dagen zonder bezoekers... Het is laagseizoen nu, we wachten dus maar op betere tijden...
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

@Laosfan heeft natuurlijk ook tijd nodig voor je bekendheid krijgt. Nu een mooie tijd om jezelf in ieder geval lokaal goed bekend te maken toch.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Tikva schreef:@Laosfan heeft natuurlijk ook tijd nodig voor je bekendheid krijgt. Nu een mooie tijd om jezelf in ieder geval lokaal goed bekend te maken toch.
Ja, het heeft tijd nodig. We zijn aan het promoten, maar sinds we flyers op hebben gehangen komen er minder mensen.... Vreemd.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Zojuist overigens weer het e.e.a. op deze site bijgewerkt over Laos. Het wordt steeds wat uitbreider dus :) ^O^
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

LaosFan schreef:
Reismeis schreef:Leuke actie, Laos! Hoe gaan de zaken?

Hopelijk waren de koekjes lekker :)

De zaken gaan niet echt goed. We zijn nu 16 dagen open maar we hebben maar erg weinig klanten en zelfs enkele dagen zonder bezoekers... Het is laagseizoen nu, we wachten dus maar op betere tijden...
Ze waren erg lekker! Nog vrij veel over, dus we moeten voorlopig aan de koekjes.. Die hebben we nooit in huis, dus dat vinden we heel erg vervelend.. :P

Ik hoop voor je dat er snel verbetering in komt, lijkt me best pittig om iets voor jezelf te beginnen. Overal maar flink promoten!
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

We hopen maar op meer en blijven promoten hier :)

Vandaag ontzettend heet en al een paar dagen geen regen.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

@laosfan, sta je ook op sites als tripadvisor etc?
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Stuur ff een pb met je website, dan mag je een jaartje (ofzo) gratis adverteren op m'n website.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Plaats reactie