Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door WizardOfOss »

Volgens mij heeft dat ook meer met natuurkunde dan scheikunde te maken.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Travelator schreef:
Reismeis schreef:Als jij het zegt.. Geen idee, ik heb niks met scheikunde!
Pffffff, hoezo dode mus! Toen ik zag dat jij had gereageerd, dacht ik dat jij het antwoord wist :P
Hehe.. Woeps.. My bad.. :P
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

@Travelator, ook geen idee ;)
@ Wizz hoop dat je camera verder geen problemen meer geeft al kan ik mij voorstellen dat je je vertrouwen even kwijt bent!

Ik heb ondertussen 2 avonden in het zwembad gelegen om te leren duiken, morgen op tijd op staan en dan gaan we duiken in Oostvoornse meer net als zondag =) Ik vind het vooral erg leuk! Vandaag nog even laatste beetje theorie doornemen en dan ben ik er klaar voor =)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Veel plezier Globeskater, geniet ervan!

Ik heb vandaag een huis-, tuin- en keukendagje. Vooral opruimen, poetsen en af en toe even internetten :)
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Globeskater schreef:@ Wizz hoop dat je camera verder geen problemen meer geeft al kan ik mij voorstellen dat je je vertrouwen even kwijt bent!
Helaas, vandaag vertoonde ie toch wederom af en toe wat kuren, al was het dan niet meteen zo extreem als laatst bij Yamadera. Was deze keer vooral aan het einde van de middag toen ik toch alweer onderweg was naar het station en sowieso had ik nu de reservecamera bij me, maar irritant blijft het wel. En wat het nu precies is? Het was vandaag smerig warm en klam weer, maar dat was het gisteren net zo goed, en toen heeft ie niks verkeerd gedaan. En in plaats van hem de hele dag aan een (doorweekt) polsbandje te laten bungelen heb ik hem nu steeds terug gedaan in het tasje, dus die oorzaak kan ik ook uitsluiten. Kortom, na de vakantie mag ie mooi even terug naar Sony...

Helaas zit her er ook alweer bijna op, morgen nog per stoomtrein naar Niigata waar nog een laatste matsuri is, dan maandag naar Tokyo, dinsdag naar huis vliegen en woensdag weer naar kantoor. Ik heb bij voorbaat alweer heimwee...
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

De laatste tijd vind ik het steeds lastiger om te gaan werken - alles is zo steeds hetzelfde... en april 2014 lijkt nog zo ver weg. Gelukkig een weekje Toscane geboekt om de pijn te verzachten :-)
ubiytsa
Reisexpert

Bericht door ubiytsa »

Ben weer terug van mijn rondreis India, maar ga over een paar dagen alweer hiken over de Schotse highlands :D

India heeft aan al mijn positieve verwachtingen voldaan en heeft het zelfs overtroffen.
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

India, lijkt me ook nog steeds een schitterend land, maar tegelijk ben ik er doodsbang voor...
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Wat een gedoe zeg, Wizard. Dat wil je juist nét niet als je op reis bent! Hoop dat je toch nog mooie kiekjes kunt maken.

Zara, lekker vooruitzicht, Toscane! Wanneer gaan jullie?

Ubiytsa, welkom terug! Volgens mij ben je behoorlijk verkleurd in India, gezien je nogal donkere avatar :P
ubiytsa
Reisexpert

Bericht door ubiytsa »

Reismeis schreef:Wat een gedoe zeg, Wizard. Dat wil je juist nét niet als je op reis bent! Hoop dat je toch nog mooie kiekjes kunt maken.

Zara, lekker vooruitzicht, Toscane! Wanneer gaan jullie?

Ubiytsa, welkom terug! Volgens mij ben je behoorlijk verkleurd in India, gezien je nogal donkere avatar :P
Haha,, ja, mijn avatar werd van de ene op de andere dag ineens zwart.

@Wizzard
Het was voor mij ook wel weer even wennen om van mijn laatste Azië reis, het schone en georganiseerde Japan, naar het vieze en chaotische India te gaan :D Toch geen moment onveilig gevoeld en heb vrijwel alleen maar positieve ervaringen ;)
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

Reismeis, binnen een goed maandje :-)
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Reismeis gefeliciteerd met je verjaardag!!
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Dank je wel!!
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

Afgelopen vrijdag naar Bornem afgezakt om mee te doen aan de dodentocht. Eerste deelname en ik was in 13h31m binnen, combinatie van lopen en wandelen gaat vlotter dan wandelen. Mooie streek ook, al liep je het grootste gedeelte in de donker, veel sfeer ook, mensen die buiten zitten te barbecuen, drinken etc..
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Gisteren meegedaan aan de Color Run in Beijing. Wacht, ik bedoel de Color Walk. Ik denk dat ik 200m heb hard gelopen, het was echt veel te warm om ook maar aan rennen te denken.
Neemt niet weg dat het wel echt heel erg tof was! :) Mocht je benieuwd zijn; er staat inmiddels een filmpje op mijn youtube-kanaal.

Reismeis, nog gefeliciteerd! Heb je een leuke dag gehad?
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Plaats reactie