Tripair.nl

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
LML

Tripair.nl

Bericht door LML »

Hoi,

Ik heb een ticket nodig naar Kuala Lumpur in Maleisië. Zodoende kwam ik via skyscanner uit op tripair.nl. Dit reisbureau is gevestigd in Griekenland en de ticketprijzen zijn ruim onder wat de maatschappij er zelf voor vraagt. De website is echter o.a. in het Nederlands opgesteld.

Ik vroeg mij af of iemand hier ervaring heeft met boeken via tripair en of dit dus betrouwbaar is?
Ik zoek bijv. op AMS-KUL op 7 augustus en dan bijv. 28 augustus weer terug.

Op internet heb ik vrij weinig info kunnen vinden.

_O_
goedkoopvliegenclub
Reisexpert
Contacteer:

Re: Tripair.nl

Bericht door goedkoopvliegenclub »

Geen ervaring met Tripair, wel een tip. Betaal met je creditcard en niet met ideal. Gaat Tripair failliet of zijn het oplichters dan kan je in ieder geval van de garantieregeling van je creditcardmaatschappij gebruik maken en ben je je geld niet kwijt
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

Ik vroeg het mij ook af, laatst ook zo iets van gezien.

http://forum.fok.nl/topic/1992893

lijkt me dan ok, gezien de laatste post.
LML

Bericht door LML »

Oke Bedankt! Maar niemand heeft er dus daadwerkelijk geboekt en ook al een vlucht gehad? Want de reageerder op FOK heeft alleen geboekt en een e-ticket gekregen...
Kuess
Wereldreiziger

Bericht door Kuess »

Ik heb de vorige keer via skyscanner ook bij tripair geboekt. Eigenlijk geen problemen ondervonden. Ik was een letter in mijn emailadres vergeten waardoor de reisdocumenten niet waren aangekomen. Contact gehad per email en het probleem uitgelegd. Had een dag later de documenten naar het juiste email adres.
Heb prima gevlogen!

Daarin tegen was er ook geen probleem met mijn betaling...

edit: de vorige keer heb ik geboekt in september 2013 en gevlogen in oktober 2013
.:: Sapere Aude ::. - Horatius 20BC
Plaats reactie