Visum + Pasfoto Vietman, Cambodja, Laos, Thailand

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Eva123

Visum + Pasfoto Vietman, Cambodja, Laos, Thailand

Bericht door Eva123 »

Hoi!

Ik vertrek over 2 weken op me reis door Azie.

We beginnen in Hongkong en gaan dan over land richting Vietman, Cambodja, Laos, Thailand.
Ik begreep dat ik aan de grens een Visum kan krijgen voor het land waar je naar binnen treed.
Maar hoeveel pasfoto's heb je per keer nodig voor een visum?
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Visum + Pasfoto

Bericht door Tikva »

In mijn herinnering had je geen pasfoto's nodig aan de grens maar kijk een bij de reisinfo over deze landen daar zal het zeker staan.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Sandervh
Reisexpert

Re: Visum + Pasfoto Vietman, Cambodja, Laos, Thailand

Bericht door Sandervh »

Voor Vietnam moet je je visum vooraf regelen, dit is dus niet aan de grens te regelen. Houd hier rekening mee. Waarschijnlijk is dit in hongkong goedkoper te regelen dan hier in Nederland.

Qua pasfotos's zou ik gewoon één setje meenemen. Bij het visum van Vietnam heb je ze zeker nodig (2). Dacht Laos ook (2). Cambodja volgens mij niet. En voor Thailand moet je volgens het informatie bord wel 1 pasfoto aanleveren maar bij mij nam die ambtenaar m'n pasfoto niet aan.

Oftewel gewoon één setje meenemen. max 2 per grens overgang heb je er nodig.
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Plaats reactie