Internationale goede dokter Yogya.
Internationale goede dokter Yogya.
Beste allen, mijn broertje ligt inmiddels al een aantal dagen plat met wat in het begin leek op reizigersdiarre, echter nemen de buikkrampen na antibiotica (azithromocynin) niet heel erg af. Hij gebuikt ook ORS voor het tegengaan van uitdroging, echter geen koorts gemeten gelukkig. Aangezien het langer als 4 dagen duurt wil ik graag naar een goede dokter en las ik via google op een verouderd expatforum over klinikasia medika. Heeft iemand ervaringen met deze of andere doktoren in Yogya? Yogya is prachtig trouwens! Dank!
Re: Internationale goede dokter Yogya.
Wellicht kun je telefonisch geholpen worden door de TravelDoctor. Op basis van een gesprek kun je soms ook al wat dingen uitsluiten.
- Kims
- Reisexpert
Mijn zus is arts en raadde mij aan om Ciprofloxacin te slikken toen ik extreme reizigersdiarree had. Als je dat hebt, is het het proberen waard.
Als je verzekerd bent via je je reisverzekering, zou ik contact met hen opnemen. Zij raadden dan een arts of kliniek aan bij jou in de buurt.
Sterkte!
Als je verzekerd bent via je je reisverzekering, zou ik contact met hen opnemen. Zij raadden dan een arts of kliniek aan bij jou in de buurt.
Sterkte!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Dank allen, de antibiotica sloeg gelukkig wel aan ook al duurde het even
groeten uit Malang

HoiRSrunner schreef:. Aangezien het langer als 4 dagen duurt wil ik graag naar een goede dokter en las ik via google op een verouderd expatforum over klinikasia medika. Heeft iemand ervaringen met deze of andere doktoren in Yogya? Yogya is prachtig trouwens! Dank!
Ik heb begrepen dat je broer weer opgeknapt is en ben je weer aan het reizen. Toch wil ik graag antwoorden op je vraag, zodat eventueel andere reizigers er hun profijt mee kunnen doen.
Voor eventuele medische problemen gaan wij naar:
Rumah Sakit (ziekenhuis) Panti Rapih
Jalan Teuku Cik Ditiro 30
Yogyakarta
Telefoon: 0274 – 514845
Dichtbij UGM en Galeria Mall.
Dit is voor Indonesische begrippen een goed ziekenhuis (Katholiek), waar je op een normale manier wordt geholpen. De kosten zijn redelijk en makkelijk zelf voor te schieten. We spreken dan over een consul van +- 10 Euro met bijkomend de kosten voor eventuele medicijnen.
Onze ervaringen met dit ziekenhuis:
• Onze zoon is er geboren.
• 2 opnames van echtgenote.
• Voor de gewone huis, tuin en keukenkwaaltjes waar je in Nederland voor naar de huisarts gaat.
• Begin deze maand (juli) zijn wij hier nog geweest voor de ontstoken amandelen van onze zoon.
Mvg
Butoijo
Biarkan Anjing Menggonggong Kafilah Berlalu