Ik weet dat er al een aantal vragen gesteld zijn over dit onderwerp en die heb ik uiteraard ook opgezocht en gelezen, maar ik zou graag nog een keer een duidelijk antwoord krijgen van iemand die hetzelfde heeft gedaan

Vanaf september gaan mijn vriend en ik op reis. De periode is nog onbekend, het plan is zo lang mogelijk. We vliegen naar Bangkok en ook de tickets naar Myanmar zijn geboekt. Daarna zien we wel waar we uitkomen en waar we zin in hebben

We gaan ons huis (huurhuis) onderverhuren en hebben hiervoor al toestemming gekregen van de woningbouw. Tijdens ons verblijf in het buitenland schrijven we ons uit bij de gemeente en geven we het adres van mijn vriend zijn ouders op als postadres.
Verder hebben we nu beide een nederlandse zorgverzekering en hebben we beide een doorlopende reisverzekering (voor 180 dagen, maar is uit te breiden als dat nodig is) en een annuleringsverzekering. Ook beide een aansprakelijkheidsverzekering.
Hebben we alles goed geregeld? Of is het toch verstandiger/belangrijk om een echte "wereldreisverzekering" af te sluiten?
De kosten hiervan lopen flink op en ik lees overal verschillende dingen..
Alvast heel erg bedankt!