Koffer sealen
Koffer sealen
Wij gaan met Cathay Pacific Airways naar China/Hongkong.
Mag je zelf je koffer sealen?
In China zelf gaan we met een nachttrein.
Mag je daar je koffer van tevoren zelf sealen?
En hoe zit het met de binnenlandse vluchten?
Mag je zelf je koffer sealen?
In China zelf gaan we met een nachttrein.
Mag je daar je koffer van tevoren zelf sealen?
En hoe zit het met de binnenlandse vluchten?
- Kims
- Reisexpert
Re: Koffer sealen
Hi,
Persoonlijk zou ik er een slotje op zetten of een strap, is het makkelijkst. Als ze je koffer open willen breken doen ze dat toch wel. Op internationale vluchten kun je inderdaad sealen.
In de trein in China zou ik dat niet doen, buiten dat ik niet zou weten hoe je dat zou moeten doen daar (op de treinstations wordt het niet gedaan). Wij hebben er 3 maanden rondgereisd in treinen en nooit problemen gehad of gehoord dat mensen problemen hadden met hun bagage in de trein. Dat zegt niet dat er niets kan gebeuren, maar wij hebben er ons altijd veilig gevoeld.
Op binnenlandse vluchten zou je ook kunnen sealen, maar ik heb geen seal-mogelijkheden gezien op Chinese vliegvelden al zullen die er (op grote vliegvelden) vast wel zijn.
Succes ermee!
Persoonlijk zou ik er een slotje op zetten of een strap, is het makkelijkst. Als ze je koffer open willen breken doen ze dat toch wel. Op internationale vluchten kun je inderdaad sealen.
In de trein in China zou ik dat niet doen, buiten dat ik niet zou weten hoe je dat zou moeten doen daar (op de treinstations wordt het niet gedaan). Wij hebben er 3 maanden rondgereisd in treinen en nooit problemen gehad of gehoord dat mensen problemen hadden met hun bagage in de trein. Dat zegt niet dat er niets kan gebeuren, maar wij hebben er ons altijd veilig gevoeld.
Op binnenlandse vluchten zou je ook kunnen sealen, maar ik heb geen seal-mogelijkheden gezien op Chinese vliegvelden al zullen die er (op grote vliegvelden) vast wel zijn.
Succes ermee!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Re: Koffer sealen
Bedankt voor je antwoord. Daar kan ik wel wat mee.
In principe doen we een strap extra (op koffer zit al een slot).
Maar dit zag ik bij Blokker zodat je de koffer eventueel zelf kunt sealen.
Slechts € 2,99.
In ieder geval een stuk goedkoper dan op Schiphol.
http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores ... ffersealer
In principe doen we een strap extra (op koffer zit al een slot).
Maar dit zag ik bij Blokker zodat je de koffer eventueel zelf kunt sealen.
Slechts € 2,99.
In ieder geval een stuk goedkoper dan op Schiphol.
http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores ... ffersealer