Overnachten (hotel) Pangandaran
Overnachten (hotel) Pangandaran
Goedeavond,
Ik ben op zoek naar een leuk verblijf in of rond Pangandaran. We verblijven hier 2 nachten om onder andere de Green Canyon te bezoeken.
Heeft er iemand tips voor ons.
Gr
Geert
Ik ben op zoek naar een leuk verblijf in of rond Pangandaran. We verblijven hier 2 nachten om onder andere de Green Canyon te bezoeken.
Heeft er iemand tips voor ons.
Gr
Geert
Re: Overnachten (hotel) Pangandaran
Ik kom net uit pangandaran en heb r verbleven in Mango guesthouse, ligging heel goed! Kamers echt vrij basic maar als dit je niet uitmaakt is t echt een aanrader!
Eigenaresse erg lief en zorgzaam, maakt heerlijk nasi en banana pancakes voor t ontbijt!
Ook een erg leuke tour gedaan met toto, hele goede guide die veel kon vertellen over alles! Sprak goed Engels ook!
Ik heb m'n kamer geboekt via agoda.com, 223.000, maar ook echt in het hoogseizoen tijdens idul fitri!
Mocht je nog vragen hebben, vraag maar raak!
Eigenaresse erg lief en zorgzaam, maakt heerlijk nasi en banana pancakes voor t ontbijt!
Ook een erg leuke tour gedaan met toto, hele goede guide die veel kon vertellen over alles! Sprak goed Engels ook!
Ik heb m'n kamer geboekt via agoda.com, 223.000, maar ook echt in het hoogseizoen tijdens idul fitri!
Mocht je nog vragen hebben, vraag maar raak!
-
- Reisexpert
Re: Overnachten (hotel) Pangandaran
Ha Joost,
Hartstikke bedankt voor je bijdrage!
Zie je het zitten om deze informatie misschien even in de hostel database toe te voegen?
Een foto erbij zou te gek zijn.
Rechts in beeld vind je de knop "hostel toevoegen".
Alvast bedankt!
Hartstikke bedankt voor je bijdrage!
Zie je het zitten om deze informatie misschien even in de hostel database toe te voegen?
Een foto erbij zou te gek zijn.
Rechts in beeld vind je de knop "hostel toevoegen".
Alvast bedankt!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl