Maatje voor buitenlandse stage in 2014
Maatje voor buitenlandse stage in 2014
Hallo!
Mijn naam is Sandra van den Berg, 19 jaar en ik heb net het 2e jaar van de opleiding Maatschappelijk Werk en Dienstverlening afgerond. Ik hoop vanaf ongeveer februari t/m juni 2014 op buitenlandse stage te gaan. De stage duurt dus zo’n 5 maanden. Australië, Nieuw Zeeland of Zuid-Afrika zijn de opties die ik overweeg.
Mijn vraag is of er nog andere mensen zijn die in diezelfde periode eventueel stage of vrijwilligerswerk gaan doen en, net als ik, niet alleen willen naar het buitenland. Dus als jij eenzelfde plannetje hebt voor deze periode, laat het me weten! Misschien dat we het avontuur samen kunnen aangaan.
Groetjes!
Mijn naam is Sandra van den Berg, 19 jaar en ik heb net het 2e jaar van de opleiding Maatschappelijk Werk en Dienstverlening afgerond. Ik hoop vanaf ongeveer februari t/m juni 2014 op buitenlandse stage te gaan. De stage duurt dus zo’n 5 maanden. Australië, Nieuw Zeeland of Zuid-Afrika zijn de opties die ik overweeg.
Mijn vraag is of er nog andere mensen zijn die in diezelfde periode eventueel stage of vrijwilligerswerk gaan doen en, net als ik, niet alleen willen naar het buitenland. Dus als jij eenzelfde plannetje hebt voor deze periode, laat het me weten! Misschien dat we het avontuur samen kunnen aangaan.
Groetjes!
Re: Maatje voor buitenlandse stage in 2014
Kijk eens op [verwijderd]. Ik sta momenteel bij dit bemiddelingsbureau ingeschreven i.v.m. een afstudeeronderzoek. Ik ga als alles goed gaat van februari t/m augustus naar Nieuw Zeeland, om vervolgens van september t/m januari te gaan backpacken in Australië.
Laatst gewijzigd door Erik op 31 aug 2013 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd
Reden: Link verwijderd
Ik ben van januari t/m april in Afrika! Niet als stage, maar vrijwilligerswerk 

-
ik vertrek voor een stage eind april tot september naar nieuwzeeland.
Als je later van plan bent te vertrekken, zou ik graag met je meegaan