bolletjeom schreef:Jenny? word het toch Marokko?
Ben ik een vaste bezoeker?
Concrete plannen (lees: ik heb al een ticket):
Met de kerst ga ik 2.5 week naar Marokko. Ik heb een ticket (naar Casablanca geloof ik...), maar wat we ter plekke gaan doen weet ik nog niet. In ieder geval een beetje het standaard rondje: ik wil Fez en Marakech zien, maar ook iets van bergen (Atlas?) en/of woestijn.
Volgend jaar maart/april ga ik 3.5 week naar Indonesie, met een stop over in Dubai. Ik wil in ieder geval op Bali met wat vrienden Nyepi vieren (Balinees nieuwjaar), dat wordt een hoop eten, tempels, bidden en dans. Verder wil ik een weekje duiken (wss Alor/Lembata) en een (voor mij) nieuw eiland ontdekken, dit zal wss Sumba worden. Of misschien toch maar Molukken....
Minder concrete plannen (lees: ik heb nog geen ticket):
Ik ga komende maand voor een aantal weken naar Leeds. Indien mogelijk wil ik een weekendtrip naar Stonehenge maken, en London en Edinburgh lijken me ook leuk. Plus lekker wandelen in Yorkshire.
Zodra mijn contract in Utrecht afloopt (ergens volgend jaar) wil ik naar Zuid-Afrika/Mozambique. Mogelijk alleen om rond te reizen, mogelijk om verschillende duikopleidingen te doen (PADI divemaster en/of TDI decompressieduiken).
En ik ga nog een paar weekendjes naar Zeeland

(Sorry, ik vind Zeeland gewoon echt LEUK! Zijn er ATGers die deze mening met me delen?)
De rest is nog vager, dus dat post ik maar even niet