Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
ehouse
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door ehouse »

LaosFan schreef:Afgelopen week 2 panden bezocht hier in Pakse (zuiden van Laos). Ik heb besloten om er 1 te huren. Maandag ga ik het jaarcontract tekenen en betalen. Daarna wil ik een bar met reisbureau en info aan gaan bieden. Ik heb wel wat ideeen.

Ik wil diverse dingen gaan doen en aan gaan bieden. Later meer daarover :)
Succes! Ik zit in oktober één maand ofzo in Laos en aangezien ik van plan ben om van het noorden naar het zuiden te reizen om zo naar Cambodja te gaan, kom ik wel eens langs. :P
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

ehouse: dat zou super zijn! Tegen die tijd moet het lopend zijn en hoop ik wat leuks te kunnen bieden :-)
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Erg druk maar bedankt voor de reacties. Erg leuk!!!!
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Succes Laosfan! Ik zou zeggen: Houd ons op de hoogte ^O^
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Laosfan! Gaaf hoor! Heel veel succes!

Ik ben weer thuis van een heerlijk couchsurfing camp in traben trarbach aan de moezel, dit jaar wat meer dingen bezocht en heerlijk was het om voor de 11e keer weer in die regio te zijn..

Komende vrijdag weer een nachtje hotel en verder ook druk weekend.. heb al weer veel te veel leuke dingen op de planning staan dus maar eens kijken waar ik tijd voor heb ;)
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

Ik heb mij de afgelopen dagen vermaakt met het helpen bij een simulator klas voor flight attends. Erg grappig om al die acties te kunnen doen waarbij je anders op het eerste vliegveld wordt afgezet of een enkeltje naar het politieburo krijgt. ;)
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Sowee, ik zit nog steeds in Melaka, maar ze zijn op Sumatra begonnen met fikkie stoken.
Nu zien we hier, vooral 's ochtends geen hand voor ogen en buiten is het niet om uit te houden.
Vreselijk! Als je 's ochtends wakker wordt heb je het gevoel dat je de avond ervoor 5 pakjes sigaretten hebt gerookt in een paar uur tijd.
Ben nu serieus aan het overwegen om 'm eerder te peren dan gepland, want dit kan nog wel tot september duren :'(
Wat een achterlijk gedoe, zeg. Ze blussen de ene brand, terwijl ze andere weer aansteken.
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Hahaha hildo. Te grappig!!
En trav..klinkt niet goed!
Zit nu op dusseldorf vliegveld. Klaar om naar Finland te gaan. Vliegveld is echt goed te bereiken vanaf de stad :)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Hildo, leuk dat je daar aan mee mocht doen!

Trav, gets.. Heel vervelend!! (De link doet het niet..)

Menasil, goede reis! Geniet ervan!

Ik ben bezig met het digitale album van Tunesië. Ik hoop dat ik 'm vandaag af krijg, want er liggen ook nog wat rapporten op me te wachten en ik moet morgen invallen (en dus een aantal lessen voorbereiden). Gelukkig is het nog geen 12 uur en heb ik de hele middag nog :)
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Vandaag naar de Chinese variant van de vakantiebeurs geweest.
Had geen kaartje (kon buiten ook geen kaarteverkoop-kraam vinden) en mocht zo naar binnen :)

Maar mensen, wat een niet goede plek om naar toe te gaan wanneer je van reizen houdt! Ik liep er met open mond en enigszins kwijlend rond. Er zijn nog zoveel mooie plekken om te bezoeken! Hier in China, maar ook in de rest van de wereld. En ja, dat wist ik natuurlijk, maar om ze dan zo allemaal bij elkaar te zien...

Kreeg een dvd over Iran, net een stukje gekeken en daar werd ik wel enthousiast van :)
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Reismeis schreef: Trav, gets.. Heel vervelend!! (De link doet het niet..)
Volgens mij is het in Nederland ook op het nieuws...

Succes met je rapporten : )

Menasil, goede reis en Yvonnetje, lekker reiskriebelen!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

menasil schreef:Hahaha hildo. Te grappig!!
Ja als je kans krijgt, dan zonder aarzelen nemen. De kaping was erg grappig en als een blinde (dus ook met blinddoek op) uit de emergency exit was ook een ervaring. ;) En een Flight attendent zal nog lang aan deze dag terugdenken als er een nerveuze passagier in het vliegtuig zit. ;)
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Zag fotos op je facebook, ook grappig dat je de glijbaan mocht gebruiken!
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

Erik schreef:Zag fotos op je facebook, ook grappig dat je de glijbaan mocht gebruiken!
Dat was alleen op de laatste dag dat we de glijbaan moesten gebruiken. Maar een dag was wel genoeg, want ik ben er toch nog 8x uitgesprongen. ;)
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

Genoten van 5 daagjes logeren bij vrienden in Fes. Fantastisch dat ik na Marrakech, enkele jaren geleden, nu eindelijk een beter beeld heb van het land en zijn inwoners. Zalig dat de kosten om dingen te bezoeken en vooral het eten zo goedkoop zijn. op 6 dagen tijd 80 euro verdaan aan eten en bezienswaardigheden voor 4 personen. I love it. Wel zeer warm maar deze middag landen we in ons belgenlandje en dan heb je plots 20 graden verschil. Kut!!
Plaats reactie