Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door WizardOfOss »

Zo, zal ook weer eens iets van me laten horen, voordat jullie denken dat ik echt van de aardbodem verdwenen ben. Niks ernstigs aan de hand, alleen probeer ik na een weekje "nuttige" vakantie toch eens wat minder tijd achter de computer te spenderen en wat meer aan andere (belangrijkere) zaken. Daardoor zullen een aantal van m'n vaste sites het voorlopig toch even met een wat sporadischer bezoek moeten doen, ook ATG is daar enigszins het slachtoffer van, al kan ik het toch zeker niet laten zo af en toe even binnen te gluren...

Ondertussen wel weer druk bezig met de voorbereidingen voor m'n volgende trip in juli/augustus, maar daarover zal ik nog wel een stukje in het juiste draadje plaatsen.
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

@Jenny: Pff...dat is best vervelend dat ze dat zo verplichten! Mensen kiezen meestal bewust voor parttime of houden er rekening mee!
@Yvonnetje: Als je inderdaad de enige bent met een Bachelor in Education, zijn ze idd te stom als ze jou niet verlengen!
@Wizz: Fijn dat je er nog bent ;) begrijpeljk, soms vragen andere dingen je aandacht!

De bruiloft is begin september. Dus over iets minder dan 3 maandjes. Vanwege vakanties was het vrijgezellenfeest vroeg ;)

Ondertussen druk bezig met offertes e.d. voor toilet. Eerste aannemer is geweest. Goede indruk achtergelaten, was ook diverse opties aan het doornemen met mij :) Tweede komt morgen :) Ben benieuwd! Daarna offertes bekijken en met m'n buren in beraad... loden leidingen moeten worden gesaneerd... :{ en dat valt onder de VVE

De derde die ik had uitgenodigd gaat niet in op mijn vraag of er een vrijblijvende offerte kan komen....Die heeft een indicatie per e-mail afgegeven van wat hij denkt dat moet gebeuren. Notabene allemaal dingen die ik niet had genoemd en bovendien gaat hij voorbij aan de loden leidingen die er nog in zitten... Zucht... je wilt een opdracht graag of niet.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Zijn hier ook Game of Thrones liefhebbers? Ik zit nu in seizoen drie.. Loving it!!!!!!!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Heb je het volgende al gezien?

http://www.youtube.com/watch?v=ZnxvUuSzbMI (waar is de joetjoep tag gebleven?)

Ik kijk trouwens geen series, maar het bovenstaande is de afgelopen dagen veel in het nieuws geweest en bevat spoilers. Oeps te laat gemeld. :@
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Hehe, nee zover ben ik nog niet :)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Wauw.. Het schooljaar is nog niet eens afgelopen en ik heb alweer 9 cursusmiddagen staan voor volgend jaar. :{
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Reismeis schreef:Wauw.. Het schooljaar is nog niet eens afgelopen en ik heb alweer 9 cursusmiddagen staan voor volgend jaar. :{
Wel leuke cursussussussen dan?
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Kims
Reisexpert

Bericht door Kims »

Reismeis schreef:Zijn hier ook Game of Thrones liefhebbers? Ik zit nu in seizoen drie.. Loving it!!!!!!!
Yep, hier nog 1 :-)

Hebben net 3e seizoen gekregen van een vriendin dus dat wordt chillen voor de tv!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Travelator schreef:
Reismeis schreef:Wauw.. Het schooljaar is nog niet eens afgelopen en ik heb alweer 9 cursusmiddagen staan voor volgend jaar. :{
Met Sprongen Vooruit voor groep 1/2 (heb 'm dit jaar voor 3/4 gedaan) en Coachen van kinderen. Dus ja, het zijn wel leuke cursussen :P
Kims schreef:
Reismeis schreef:Zijn hier ook Game of Thrones liefhebbers? Ik zit nu in seizoen drie.. Loving it!!!!!!!
Yep, hier nog 1 :-)

Hebben net 3e seizoen gekregen van een vriendin dus dat wordt chillen voor de tv!
Leuk leuk leuk!! Veel kijkplezier ^O^
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Reismeis schreef:
Travelator schreef:
Met Sprongen Vooruit voor groep 1/2 (heb 'm dit jaar voor 3/4 gedaan) en Coachen van kinderen. Dus ja, het zijn wel leuke cursussen :P
Met Sprongen Vooruit, wat gaaf. Ik heb er tijdens en na mijn opleiding wat van meegekregen en vond het een boeiende methode. Leuk :)
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Afgelopen week 2 panden bezocht hier in Pakse (zuiden van Laos). Ik heb besloten om er 1 te huren. Maandag ga ik het jaarcontract tekenen en betalen. Daarna wil ik een bar met reisbureau en info aan gaan bieden. Ik heb wel wat ideeen.

Ik wil diverse dingen gaan doen en aan gaan bieden. Later meer daarover :)
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

LaosFan schreef:Afgelopen week 2 panden bezocht hier in Pakse (zuiden van Laos). Ik heb besloten om er 1 te huren. Maandag ga ik het jaarcontract tekenen en betalen. Daarna wil ik een bar met reisbureau en info aan gaan bieden. Ik heb wel wat ideeen.

LF, wat gaaf!!
Ik hoop dat het allemaal gaat lukken zoals jij het wilt!
Heel veel succes met de opstart en als ik in de buurt ben.............. Maar ja, nu ga ik eerst waarschijnlijk weer naar Indonesië! Schiet niet op zo!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Travelator schreef:
LaosFan schreef:Afgelopen week 2 panden bezocht hier in Pakse (zuiden van Laos). Ik heb besloten om er 1 te huren. Maandag ga ik het jaarcontract tekenen en betalen. Daarna wil ik een bar met reisbureau en info aan gaan bieden. Ik heb wel wat ideeen.

LF, wat gaaf!!
Ik hoop dat het allemaal gaat lukken zoals jij het wilt!
Heel veel succes met de opstart en als ik in de buurt ben.............. Maar ja, nu ga ik eerst waarschijnlijk weer naar Indonesië! Schiet niet op zo!
Bedankt!!! Kom deze kant gewoon even in. Dan heb ik i.i.g. een paar bezoekers! :) Veel plezier.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

Cool Laosfan...wat concretere plannen dus. Veel succes ermee!
Sandervh
Reisexpert

Bericht door Sandervh »

Sander heel veel succes met het opstarten van het bedrijf, gaat vast lukken!
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Plaats reactie