Nicaragua & Costa Rica
-
- Reiziger
Nicaragua & Costa Rica
Hallo,
stel dat ik vlieg op Managua (Nicaragua), hierna de grens oversteek naar Costa Rica en vanaf San Jose naar een andere bestemming vlieg. Gaat dit problemen opleveren bij aankomst in Nicaragua? (geen retour ticket) Ik kan in Nicaragua een bewijs van "exit" dmv een vlucht in Costa Rica voorleggen. Dus in principe verlaat ik het land binnen de maand.
Iemand hier ervaring mee?
stel dat ik vlieg op Managua (Nicaragua), hierna de grens oversteek naar Costa Rica en vanaf San Jose naar een andere bestemming vlieg. Gaat dit problemen opleveren bij aankomst in Nicaragua? (geen retour ticket) Ik kan in Nicaragua een bewijs van "exit" dmv een vlucht in Costa Rica voorleggen. Dus in principe verlaat ik het land binnen de maand.
Iemand hier ervaring mee?
Re: Nicaragua & Costa Rica
Normaal gesproken niet, Nicaragua is ook niet het probleem maar de luchtvaartmaatschappij. Neem contact met ze op
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
volgens mij is de luchtvaartmaatschappij nooit het probleem 
Ze controleren alleen of je aan de visumvereisten voldoet omdat ze je anderes mee terug moeten nemen.
Voor Nica en C R heb je geen visum nodig...dus voorzie ik geen probleem

Ze controleren alleen of je aan de visumvereisten voldoet omdat ze je anderes mee terug moeten nemen.
Voor Nica en C R heb je geen visum nodig...dus voorzie ik geen probleem
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Als de vlucht vanaf San José binnen 90 dagen van je aankomst in Nicaragua is dan is het geen enkel probleem.