Rugzak voor kinderen

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
Plaats reactie
Mijntje06

Rugzak voor kinderen

Bericht door Mijntje06 »

Hallo,
Vrienden van mij gaan in de zomer 5 weken naar Maleisie. Zelf hebben ze al rugzakken. Maar de vraag is welke rugzak handig is voor hun kinderen. Beide ongeveer 1.40 meter lang.
Alvast bedankt.
Groet,
Linda
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: rugzak voor kinderen

Bericht door Tikva »

Hangt er vanaf wat ze er mee willen. Moeten de kinderen hun eigen kleding dragen of alleen een speeltje en eigen drinken ofzo? Kinderen mogen in ieder geval niet te veel kilo dragen dus als het idee is dat ze echt meedragen met de spullen dan kan je denk ik beter wel investeren in een goed merk en advies vragen bij een speciaalzaak.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
jan farang
Reiziger

Re: rugzak voor kinderen

Bericht door jan farang »

Ach, ik zie daar mensen met halve huizen op hun rug....
Zelf als ik 2 maand ga, heb ik een klein rugzakje en nooit meer dan ongeveer 4 tot 5 kg bij me...
Ook helemaal niet nodig, je gooit de zooi in zo'n kookpot daar, zelfde dag weer terug. :)
Rest van wat je nodig mocht denken te hebben kun je beter daar kopen, veel goedkoper dan hier.
Echt jonge kinderen, beneden de 10, zou je eigenlijks helemaal niet moeten willen, voor die kids echt niet leuk die pleuris hitte, en uitdroging en andere narigheid, die je door onervarenheid niet herkent, is zo klaar, maar goed, up to you...
Plaats reactie